طرح نسخه الکترونیک تحولی بنیادین در حوزه درمان تامین اجتماعی است

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان جنوبی در دیدار با شرکای اجتماعی سازمان تامین اجتماعی در استان خراسان جنوبی گفت: طرح نسخه الکترونیک و حذف دفترچه بیمه تحولی بنیادین در حوزه درمان سازمان است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، همزمان با آغاز طرح حذف دفترچه بیمه جلسه تشریح اقدامات سازمان در زمینه نسخه الکترونیک با حضور رئیس کانون کارگران بازنشسته و مستمری بگیر استان، رئیس خانه کارگر استان، رئیس کانون انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی استان، رئیس اتاق اصناف استان، رئیس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان و رئیس اتاق تعاون استان در محل مدیریت درمان تامین اجتماعی خراسان جنوبی برگزار شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان جنوبی در این جلسه یکی از اهداف اجرای طرح نسخه الکترونیک و حذف دفترچه بیمه را جلب رضایت مخاطبین از طریق اقدامات مختلف در درمان مستقیم و غیرمستقیم دانست و تصریح کرد: بر اساس بررسی های به عمل آمده درصد زیادی از هزینه های نسخه های دفترچه بیمه اتلاف می‌شد که با صرفه جویی در آن می توان خدمات بیشتری به بیمه‌شدگان ارائه کرد.

دکتر فرزاد فیروزی ادامه داد: در حال حاضر درمان یک کالای خیلی گران قیمت است که هزینه‌های سنگینی برای سازمان دارد و ما باید جلوی اتلاف هزینه ها را بگیریم و منابع و مصارف را مدیریت کنیم تا منابع درست و بهینه مصرف شوند.

دکتر فیروزی یادآورشد: مزایای نسخه الکترونیک یکی از آرزوهای ما در طول سالیان گذشته بود که اکنون عملی شده است.

وی تاکیدکرد: هیچ اقدام بعدی در درون سازمان در جهت بهبود خدمات درمانی نمی توان متصور شد مگر اینکه از بستر اینترنت و سیستم های مکانیزه و الکترونیک استفاده کنیم.

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان جنوبی با بیان اینکه در حال حاضر سازمان تامین اجتماعی به یک نقطه عطفی در بخش درمان رسیده است، تاکید کرد: انتظار ما از شرکای اجتماعی حمایت از طرح های سازمان است

کد خبر: 9117

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 6 =