ضرورت وجود تامین‌اجتماعی الکترونیک برای اتخاذ سیاست‌های راهبردی

نایب رییس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی گفت: نیازمند یک نظام جامع واحد و یکپارچه اطلاعاتی و پرونده الکترونیک تامین اجتماعی هستیم تا بتوانیم سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی درستی داشته باشیم.

به گزارش آتیه‌آنلاین، علی حیدری، نایب رییس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی در کنفرانس ملی امور اجتماعی در برنامه هفتم توسعه در خصوص نظام تامین اجتماعی تاکید کرد: برای سیاست‌گذاری در حوزه رفاه و تامین اجتماعی با مشکلات متعددی از قبیل عدم دسترسی به اطلاعات ثبتی و عملیاتی و جامع و همچنین پراکندگی اطلاعات و آمار و ...‌ مواجه هستیم.

حیدری در ادامه اشاره کرد: فقدان شناسنامه اقتصادی خانوار، عدم وجود اطلاعات صحیح درباره درآمد و هزینه های خانوار، نداشتن اطلاعات کارآمد در جهت دهی به استفاده از منابع مالی سازمان ها و مشارکت های مردمی نیز وجود دارد.

وی اضافه کرد: نیازمند یک نظام جامع واحد و یکپارچه اطلاعاتی و پرونده الکترونیک تامین اجتماعی هستیم تا بتوانیم سیاستگذاری و برنامه‌ریزی درستی داشته باشیم که امیدوارم برنامه هفتم توسعه به این موضوع ورود داشته باشد.

نایب رییس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی یادآور شد: پرداخت سهام عدالت یک اشتباه بزرگ بوده که خود به یک دولت سایه تبدیل می شود. برای تامین اجتماعی پلتفرمی توجه به سه اصل کد خانواری (نه انفرادی)، کد کارمندی، کارگری، شغلی، پرسنلی و وضعیت مسکونی افراد ضروری است.

کد خبر: 8856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 6 =