کرونا ۴ شهرستان استان یزد را زرد کرد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد از زرد شدن وضعیت شیوع کرونا در چهار شهرستان استان یزد خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از مهر، محمود نوری شادکام  با اشاره به اینکه در شبانه روز گذشته تست کرونای ۷۲ بیمار در استان یزد مثبت شد، اظهار داشت: روند ابتلا به کرونا در یزد دوباره روند افزایشی گرفته و مردم باید مراقب باشند تا شاهد خیز چهارم کرونا در استان نباشیم.

وی از بستری ۱۰ بیمار مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستانهای استان خبر داد و یادآور شد: یک بیمار نیز در طول ۲۴ ساعت گذشته جان خود را از دست داده است.

نوری شادکام، آمار بستری‌های مشکوک به کرونا در استان یزد را در حال حاضر در مجموع ۱۶۴ نفر اعلام کرد و گفت: ۵۷ نفر از این تعداد در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرارگرفته اند.

وی عنوان کرد: شهرستان‌های ابرکوه، اردکان، خاتم و یزد در وضعیت زرد و شهرستان‌های اشکذر، بافق، بهاباد، تفت، مهریز و میبد در وضعیت آبی کرونایی قرار گرفته‌اند و خوشبختانه هیچ‌یک از مناطق استان قرمز نیست اما مردم باید مراقبت جدی داشته باشند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی تاکید کرد و اظهار داشت: مردم از دورهمی و حضور در مکان‌های شلوغ پرهیز کنند و استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی را همچنان مدنظر قرار دهند تا بتوانیم زنجیره کرونا را قطع کنیم.

وی در مورد وضعیت عمومی افرادی که واکسن کرونا به آنها تزریق شده نیز گفت: حال عمومی همه این افراد خوب است و مشکلی در این زمینه ایجاد نشده و فقط چند نفر دچار تب خفیف شده اند که قابل پیش بینی بود.

کد خبر: 8354

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =