کاهش مراجعه حضوری کارفرمایان با ابلاغ الکترونیکی احکام مطالباتی تامین اجتماعی

مدیر کل تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: خدمت ابلاغ غیرحضوری احکام مطالباتی که در طرح ۳۰۷۰ ارائه گردیده است جایگزین سامانه خدمات غیرحضوری کارفرمایان گردیده است که تلاش می شود صددرصد کارفرمایان از مزایای این خدمت بهره برداری کنند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، غلامرضا محمدی با بیان اینکه بیش از  ۱۲ هزار کارفرمای تحت پوشش تامین اجتماعی در  استان چهارمحال و بختیاری  وجود دارد، افزود: کارفرمایان محترم می توانند به سامانه سرویس های غیرحضوری این سازمان به نشانی http://eservices.tamin.ir مراجعه کنند و از این خدمت برخوردار شوند.

 محمدی با اشاره به اینکه زمانی که پس از رونمایی سرویس الکترونیکی جدید دیگر آن خدمت به صورت حضوری ارائه نمی شود، اظهار داشت: از ظرفیت های همکاران شعبه در میزخدمت استفاده می کنیم تا بیمه شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان را در خصوص طرح ۳۰۷۰ و خدمات غیرحضوری این سازمان راهنمایی کنند.

وی، آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیمه شدگان از سرویس های الکترونیکی را مسئله مهم و قابل توجه برشمرد و گفت: متناسب با هر سرویس بسته های اطلاع رسانی تهیه می شود تا بیمه شدگان با اطلاع از آنها دیگر نیاز به مراجعه به واحدهای اجرایی نداشته باشند و از منزل و یا محل کار خدمت مورد درخواست را دریافت کنند.

وی محمدی تصریح کرد: توسعه سرویس های الکترونیکی برای سازمان تامین اجتماعی و بیمه شدگان آن مزیت های فراوانی دارد و ضمن کاهش هزینه ها و صرفه جویی در زمان  رضایتمندی مخاطبان را در پی دارد.

گفتنی است، ابلاغ الکترونیکی احکام مطالباتی سازمان تامین اجتماعی که شامل اعلامیه، اخطاریه، اجرائیه، صورتحساب و ... است به عنوان یکی از سرویس های غیرحضوری طرح ۳۰۷۰ رونمایی شد.

کد خبر: 8295

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 10 =