معارفه سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان لرستان

با حضور مدیرکل هماهنگی امور استانها و مدیر کل فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی، سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان لرستان معارفه شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، رضا امینی مدیرکل هماهنگی امور استانهای سازمان تأمین اجتماعی کشور در آئین تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید اداره کل تأمین اجتماعی استان لرستان با اشاره به خدمات گسترده تأمین اجتماعی، خدمت به اقشار آسیب پذیر و کارگر را از افتخارات و مایه مباهات این سازمان قلمداد کرد.

وی گفت: طرح ۳۰۷۰ که مبتنی بر ارائه خدمات غیرحضوری به شرکای سازمان تامین اجتماعی است با هدف تسریع و روانسازی خدمات به بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان صورت گرفته است و تکریم مخاطبین به عنوان یکی از اهداف مهم این طرح مدنظر است.

علی جهانی، مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی کشور نیز از ارتقاء کمی و کیفی شاخصهای امور بیمه ای تأمین اجتماعی استان لرستان در چند سال اخیر سخن گفت و افزود: بیش از ۲۲۳ هزار بیمه شده اصلی و ۸۰ هزار مستمری بگیر در سطح استان از خدمات بیمه ای تأمین اجتماعی بهره مند هستند که ماهانه بیش از ۱۴۲ میلیارد تومان برای ارائه خدمات به این اقشار در استان هزینه می­ شود.

گفتنی است، منوچهر گودرزی به سمت اداره کل تامین اجتماعی لرستان منصوب شد.

کد خبر: 7902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 3 =