تجلیل از مدافعان سلامت در بیمارستان تامین اجتماعی کرمان

با حضور جمعی از مسئولین استانی، از دکتر امین فخر مدیر درمان تامین اجتماعی کرمان، رییس بیمارستان پیامبر اعظم(ص)، مسئولین اجرایی و کادر پرستاری این مرکز درمانی تقدیر بعمل آمد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در چهارمین روز از دهه مبارک فجر، با حضور دکتر حسین صافی زاده، قائم مقام رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان، حسین انجم شعاع، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، سرهنگ مجید حسینی، رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی، سرهنگ حجت اله پاداش، نماینده سپاه ثارلله کرمان و طی آئینی از زحمات و تلاشهای دکتر امین فخر، مدیر درمان استان، دکتر فرهاد اشافی، رییس بیمارستان پیامبر اعظم(ص)، مسئولین اجرایی و کادر پرستاری این مرکز درمانی در خدمت رسانی به بیماران مبتلا به کرونا قدردانی شد.

دکتر امین فخر، مدیر درمان استان در این جلسه ضمن تبریک ایام الله دهه فجر گفت: در استان کرمان سازمان تامین اجتماعی  در ۳ بیمارستان و ۱۴ درمانگاه خدمات درمانی را تولید و به بیمه شدگان عرضه می کند.

وی افزود: همچنین با مراکز درمانی اعم از دولتی، خصوصی، نظامی، خیریه قرارداد خرید خدمت داریم که ۹۰ درصد هزینه های بستری و ۷۰ درصد هزینه های سرپایی را پرداخت می کنیم.

مدیر درمان ادامه داد: تعداد ۸۵۴۸ بیمار مشکوک و مبتلا به کرونا در بیمارستانهای تامین اجتماعی استان بستری شدند که بر اساس انجام تست PCR ابتلای ۴۸۲۲  نفر از آنها به کرونا قطعی بوده است و در مجموع یک سوم بیماران کرونایی استان در بیمارستان های تامین اجتماعی بستری شده اند.

وی در خصوص خدمت رسانی به بیماران مبتلا به کرونا اظهار داشت: وظیفه خود می دانیم که در مدیریت اپیدمی کرونا مشارکت نماییم و تکالیفی که بر عهده ماست به خوبی انجام دهیم و تا کنون نیز موفق شده ایم به لحاظ کمی و کیفی خدماتی را ارائه دهیم که مورد قبول دانشگاه علوم پزشکی باشد.

دکتر فرهاد اشافی، رییس بیمارستان پیامبراعظم(ص) کرمان نیز در این جلسه گفت: حضور شما مسئولین در این بیمارستان موجب تقویت روحیه و اعتماد به نفس همکاران می شود.

وی افزود: این مرکز درمانی دوش به دوش مراکز درمانی دانشگاهی در امر تشخیص و خدمت رسانی به بیماران مبتلا به کرونا حرکت کرده است و تاکنون بیش از ۴۵۰۰ بیمار مبتلا به کرونا در این بیمارستان بستری شده اند.

رییس بیمارستان پیامبر اعظم(ص) کرمان اضافه کرد: این مرکز درمانی با ۱۴۵ نفر پزشک و هزار پرسنل در بخش های مختلف در خدمت مردم استان و بیمه شدگان سازمان است و برای خدمت رسانی به بیماران مبتلا به کرونا تمام  نیروها بسیج شده اند.

دکتر حسین صافی زاده، قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز در این جلسه گفت: حوزه درمان سازمان تامین اجتماعی در استان کرمان برای خدمت دهی به بیماران مبتلا به کرونا با دانشگاه علوم پزشکی کرمان همکاری خیلی خوبی دارند و نقش مهمی را ایفا می کنند.

وی افزود: به دنبال اجرای طرح شهید سلیمانی در استان شاهد کاهش ابتلا به ویروس کرونا در بین مردم بوده ایم.

حسین انجم شعاع، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان نیز در این جلسه ضمن گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: خدمت به بیماران مبتلا به کرونا، یک میدان جهاد است و در این عرصه نیز با سرافرازی مسیر خدمت رسانی طی شده است.

وی تصریح کرد: برای تقدیر و تشکر از مدافعان سلامت به بیمارستان تامین اجتماعی پیامبر اعظم(ص) آمده ایم.

سرهنگ حجت اله پاداش، نماینده سپاه ثار الله استان نیز در این جلسه ضمن تشکر و قدردانی از خدمات مدیریت درمان و بیمارستان پیامبر اعظم(ص) تاکید کرد: سپاه ثارلله تا پایان بحران کرونا در کنار مدافعان سلامت خواهد ماند.

کد خبر: 7866

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 4 =