۲۸۶ مددجوی کردستانی در ایام دهه فجر صاحبخانه می‌شوند

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان گفت: ۲۸۶ واحد مسکونی شهری و روستایی مددجویان زیرپوشش این نهاد در ایام دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، محمدرسول شیخی‌زاده اظهار داشت: از این تعداد واحد مسکونی مددجویی ۲۷۰ واحد روستایی و ۱۶ واحد شهری است و برای احداث این واحدها ۱۸۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی افزود: در این ایام همچنین ۱۱۰ طرح اشتغال با پرداخت ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات و پرداخت ۱۱۰ فقره جهیزیه به ارزش پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از دیگر طرح‌هایی است که در ایام دهه مبارک فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان پرداخت ۲۲۰ فقره وام قرض الحسنه به مبلغ ۲۲۰ میلیارد ریال، توزیع یک‌هزار بسته بهداشتی به ارزش ۲ میلیارد ریال، کمک به تامین تجهیزات درمانی ۲ هزار و ۵۰۰ بیمار صعب العلاج تحت حمایت به ارزش سه میلیارد ریال و پرداخت یک‌هزار و ۳۳۳ مورد کمک معیشت به مبلغ هشت میلیارد ریال را از دیگر اقدامات دهه فجر اعلام کرد.

وی یادآور شد: همچنین در این ایام کمک به پرداخت کمک هزینه درمانی ۱۸ هزار مددجو به ارزش ۹ میلیارد ریال و مساعدت به ۳۹ خانواده متوفی بیماری کرونا به مبلغ ۲ میلبیارد و ۲۰۰ میلیون ریال انجام خواهد شد.

شیخی زاده اظهار داشت: علاوه بر تمام این برنامه‌ها در ایام دهه فجر سبد غذایی به یک هزار و ۴۳۱ مادر باردار و شیرده  زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان به مبلغ سه میلیارد ریال نیز پرداخت می‌شود.

درحال حاضر۷۳ هزار و ۴۹۹ خانوار در قالب ۱۵۳ هزار نفر در سطح استان زیرپوشش این نهاد قرار دارند، که ۳۲ هزار و ۸۰۰ نفر از این تعداد زنان سرپرست خانوار هستند.

کد خبر: 7523

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 7 =