دیدار مدیر کل تامین اجتماعی آذربایجان شرقی با مدیرعامل گروه صنعتی تراکتور سازی ایران

مدیر کل و معاون منابع بیمه ای اداره کل تامین اجتماعی آذربایجان شرقی به مناسبت کسب عنوان صادر کننده ممتاز کشوری و همزمان با دهه مبارک فجر با مدیر عامل گروه صنعتی تراکتور سازی ایران دیدار کردند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در این دیدار جعفر سمساری، مدیر کل تامین اجتماعی استان آذربایجان شرقی، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و تبریک کسب عنوان صادر کننده ممتاز کشوری توسط گروه صنعتی تراکتور سازی ایران در سال جهش تولید، تحقق این افتخار برای استان را مدیون زحمات، دلسوزی و نظم مدیریت و کارکنان این مجموعه عظیم دانست و تعامل سازمان تامین اجتماعی با شرکای اجتماعی به ویژه کارفرمایان را از موضوعات مهم در جهت ارتقای معیشت، امنیت شغلی، ارایه خدمات مناسب و تامین آتیه کارکنان بیان کرد.

سمساری افزود: با توکل بر خدا و تکیه بر توان همکاران متعهد و متخصص تامین اجتماعی استان و با سر لوحه قرار دادن صداقت و شفافیت در راس تمامی امور، با هدف خدمت به مردم و در راستای جلب رضایت حداکثری مخاطبین، اهتمام داریم.

مهندس ابوالفتح ابراهیمی، مدیر عامل گروه صنعتی تراکتور سازی ایران، با قدردانی از حضور مدیر کل تامین اجتماعی استان آذربایجان شرقی در این دیدار، یکی از عوامل مهم موفقیت گروه صنعتی تراکتور سازی ایران را وجود مدیران ساعی در سازمان ها و ادارات استان دانست.

وی، با بیان نقش غیر قابل انکار سازمان تامین اجتماعی در جهت تسهیل و رفع موانع تولید و رونق در فضای کسب و کار، پاسخگو بودن و در دسترس بودن مدیران تامین اجتماعی استان آذربایجان شرقی را تحسین کرد.

کد خبر: 7515

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 5 =