۲۳ طرح در شهرستان بروجن افتتاح شد

 ۲۳ طرح در شهرستان بروجن روز دوشنبه همزمان با دومین روز از دهه فجر، افتتاح و بهره‌برداری شد و برای اجرای این طرح‌ها ۶۷۵ میلیارد و ۸۳۷ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل ازایرنا، فرماندار شهرستان بروجن گفت: طرح‌های افتتاحی از سوی ۹ دستگاه اجرایی با هفت کاربری در زمینه‌های مذهبی فرهنگی، زیرساخت، مسکونی، صنعتی، آموزشی، ورزشی و کشاورزی است و با افتتاح و بهره‌برداری از این تعداد طرح زمینه اشتغال مستقیم ۷۰ نفر فراهم شد.

مسعود ملکی روز دوشنبه در آیین افتتاح و بهره‌برداری همزمان از طرح‌های دهه فجر شهرستان بروجن که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری برگزار شد، تاکید کرد:مهم‌ترین طرح‌های افتتاح و بهره‌برداری شده شامل اصلاح شبکه‌های روشنایی، زیرساخت‌های شهری و روستایی، گلخانه، ساماندهی گلزار شهدا، زیرساخت‌های صنعتی، توسعه شبکه‌های توزیع گاز، روکش آسفالت، سالن ورزشی، نساجی، تولید ماسک و لباس‌های بیمارستانی یک‌بار مصرف، نایلون و نایلکس است.

فرماندار بروجن همچنین از آغاز عملیات اجرایی ۶ طرح جدید در شهرستان بروجن به‌مناسب دهه فجر خبر داد و اظهار داشت: برای اجرای این طرح‌ها با کاربری زیرساخت ۷۳ میلیارد و ۲۴۶ میلیون ریال اعتبار هزینه در نظر گرفته شده است.

وی گفت: همزمان با دهه فجر سال‌جاری افزون‌بر یک‌هزار و ۲۵۰ برنامه متنوع فرهنگی و هنری با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی و فا صله‌گذاری اجتماعی و با محوریت مردم در شهرستان بروجن اجرا خواهد شد.

به گزارش ایرنا، همزمان با چهل و دومین دهه فجر انقلاب اسلامی ۱۸۳ طرح با سه هزار و ۸۲۰ میلیارد ریال اعتبار و اشتغال‌زایی ۴۶۰ نفر افتتاح و بهره‌برداری و همچنین عملیات اجرایی ۳۹ طرح جدید با ۸۵۰ میلیارد ریال نیاز اعتباری در چهارمحال و بختیاری آغاز می‌شود.

بروجن در ۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

کد خبر: 7400

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 12 =