خدمات درمانی تامین اجتماعی موجب افزایش رضایتمندی بیمه شدگان است

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: ارتقاء سطح خدمات درمانی تامین اجتماعی استان باعث افزایش رضایتمندی بیمه شدگان، بازنشستگان و مستمری بگیران شده است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر سیدمحمد پاکمهر ضمن قدردانی از کادر درمان که جهادگونه در راهیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا گام بر می دارند، اظهار کرد: شاهد خدمات و پیشرفت پروژه ها هستیم که جای تقدیر دارد.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی گفت: در این شرایط حساس جامعه که بدلیل شیوع ویروس کرونا از کمبود تخت های ویژه رنج می بریم، دریافت مجوز احداث بخش ویژه ICU برای استان اقدامی ارزشمند بوده و افزایش تخت های بخش CCU نیز قابل تقدیر است.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: وقتی سطح ارائه خدمات درمانی به بیمه شدگان را ارتقاء می دهید، تأثیر مثبت آن و رضایتمندی جامعه هدف در جامعه کاملاً مشهود است.

دکتر پاکمهر گفت: امیدواریم با پیگیری های ثمربخش بتوانیم مجوز احداث کلینیک تخصصی بیمارستان ثامن الامه (ع) بجنورد که اقدامات اولیه آن انجام گرفته، اخذ شود تا مشکلات بیماران در حوزه تخصصی نیز مرتفع و شاهد ارتقای شاخص های درمانی استان باشیم.

دکتر جلال جهان نیا مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی نیز ضمن قدردانی از دکتر پاکمهر و دیگر نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی که در کمیسیون های تخصصی کمک حال سازمان تامین اجتماعی هستند، اظهار کرد: تمام تلاشمان این است که بهترین خدمات را در کوتاه ترین زمان ممکن به مردم که همانا ولی نعمتان ما هستند، ارائه دهیم و با توجه به شرایط کرونایی جامعه، خدمات الکترونیکی سازمان همچون نسخه نویسی الکترونیک و طرح 3070 از همین نوع است که جهت رفاه حال بیماران در حال انجام است.

دکتر جهان نیا با اشاره به احداث بخش های ICU و CCU در بیمارستان ثامن الائمه (ع) بجنورد گفت: ارتقاء و بازسازی سلف سرویس و ارتقاء هتلینگ بخش اطفال را نیز بطور همزمان پیش می بریم و امیدواریم در آینده ای نزدیک شاهد افتتاح آنها باشیم تا روند ارائه خدمات درمانی به بیماران تسریع شود.

کد خبر: 7180

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 0 =