نسخه نویسی الکترونیک موجب ارتقاء سلامت می شود

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمان با بیان اینکه نسخه نویسی الکترونیک موجب ارتقاء سلامت می شود، گفت: اجرای طرح نسخه الکترونیک به طور مستمر تداوم دارد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر امین فخر در جلسه بررسی روند اجرای طرح نسخه الکترونیک در مراکز درمانی طرف قرارداد گفت: این طرح یک الزام سازمانی بوده و ضرورت اجرای آن بر همگان روشن شده است و هدفگذاری در استان بر اساس بررسی واقعیات میدانی و زیر ساخت های فنی و اجتماعی است.

دکتر فخر ضمن قدردانی از تلاش های همکاران دفتر اسناد پزشکی در پیگیری روند اجرای طرح نسخه الکترونیک افزود: اجرای این طرح در برنامه ششم توسعه نیز مورد تاکید قرار گرفته است.

وی مهیا بودن زیر ساخت های فنی و اجتماعی را موجب به حداقل رسیدن عوارض اجرای طرح دانست.

دکتر فخر ادامه داد: موضوع آموزش مستمر به پزشکان و ترویج  فرهنگ نسخه نویسی الکترونیک نیز باید در زمره برنامه های کاری قرار داشته باشد.

دکتر حمید رضا متولی زاده، رئیس دفتر اسناد پزشکی نیز در این جلسه اظهار داشت: همکاران این دفتر برای اجرای طرح نسخه الکترونیک تلاش های فراوانی دارند و از ابتدای سال 99 تاکنون بیش از 79 هزار نسخه الکترونیک در مراکز طرف قرار داد صادر شده است.

کد خبر: 7177

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =