۲۵۰ سری جهیزیه همزمان با دهه فجر در استان توزیع می‌شود

رئیس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان غربی گفت: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر ۲۵۰ سری جهیزیه به نوعروس‌های بی‌بضاعت در سطح استان اهدا می‌شود.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مهر، سرهنگ احمد رحمانی در خصوص جزئیات توزیع این جهیزیه اظهار کرد: همزمان با دهه مبارک فجر به مناسبت نکوداشت سالروز پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی، ۲۵۰ سری جهیزیه شامل اقلام اساسی زندگی به زوج‌های نیازمند استان اهدا می‌شود که از این تعداد ۳۰ سری به نوعروس‌های ساکن ارومیه اهدا خواهد شد.

وی ضمن قدردانی از همه کسانی که در این سری حرکت‌های خداپسندانه وارد عمل می‌شوند، اضافه کرد: منبع مالی موردنیاز برای تهیه این جهیزیه‌ها از محل اعتبارات قرارگاه حمزه سیدالشهداء تأمین شده است.

رحمانی با اشاره به اینکه هر سری از جهیزیه‌ها، اقلام اساسی و لوازم موردنیاز برای آغاز زندگی مشترک را شامل می‌شود، ادامه داد: اجاق گاز، یخچال، فرش، سرویس قابلمه، ظروف و … تهیه شده، بیش از ۳۰ میلیون تومان برای هر سری هزینه شده است، که قیمت تمام شده آن در بازار کنونی به مراتب بیشتر از این مبلغ خواهد بود.

وی با اشاره به برنامه‌های بزرگداشت ایام الله دهه فجر توسط بسیج سازندگی استان خاطرنشان کرد: افتتاح سالن ورزشی، خانه عالم، مسکن مددجویی، پل، پروژه‌های آبرسانی، راه روستایی و طرح‌های اقتصاد مقاومتی این موارد را شامل می‌شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان غربی با بیان اینکه در مجموع ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای همه این پروژه‌ها هزینه شده است، اظهار کرد: به واسطه همکاری قرارگاه حمزه سیدالشهداء، سپاه شهدای استان و مشارکت‌های مردمی منبع مالی موردنیاز تأمین شده است.

کد خبر: 7136

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 5 =