تقدیر رئیس سازمان نظام پزشکی خراسان شمالی از کادر درمان تامین اجتماعی

رئیس سازمان نظام پزشکی استان خراسان شمالی از کادر درمان تامین اجتماعی استان که در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا هستند، قدردانی کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر محمد حسین انصاری مود در کمیته بررسی نسخ دارویی پزشکان طرف قرارداد سازمان های بیمه گر در استان خراسان شمالی، به مزایای نسخه نویسی الکترونیک اشاره کرد.

وی گفت: آینده نگری و افق روشنی که برای این پروژه پیش بینی شده است، به نظام سلامت کمک می کند تا ضمن پیشگیری از بروز اشکالات احتمالی، مناسب ترین اقدامات تشخیصی و درمانی را برای بیماران بکار گیرند.

وی افزود: وظیفه سازمان نظام پزشکی این است که بخش خصوصی و دولتی را به یکدیگر پیوند دهد تا با همسویی، مشکلات و موانعی که برای سلامت مردم ایجاد می شود را چاره جویی و رفع کنند.

دکتر جلال جهان نیا مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی نیز در این جلسه، گزارشی از اقدامات حوزه درمان و مطالبات طرف قرارداد با این مدیریت ارائه کرد و گفت: با وجود مشکلات پیش روی سامانه نسخه الکترونیک در استان، اگر همدلی، همفکری و همراهی پزشکان و مجریان نظام سلامت نبود، قطعا نمی توانستیم به این مرحله از پیشرفت در نسخه نویسی الکترونیک برسیم.

کد خبر: 6833

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 4 =