برنامه خاموشی‌های احتمالی تهران اعلام شد+جزییات

شرکت توزیع نیروی برق تهران برنامه‌ خاموشی‌های احتمالی برخی از مشترکان برق پایتخت را اعلام کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، پیرو اعلام قبلی درباره بروز برخی محدودیت‌ها در تامین انرژی مصرفی مورد نیاز سوخت نیروگاه‌های کشور، برنامه احتمالی خاموشی‌های امروز (هفتم بهمن) ماه در سایت شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ بارگذاری شد.

مشترکان تهرانی می‌توانند با مراجعه به سایت این شرکت (اینجا) یا از طریق اپلیکیشن «برق من» از برنامه خاموشی‌های احتمالی مطلع شوند. در همین راستا و برای آگاه‌سازی هم‌وطنان تهرانی از زمان قطعی برق و کاهش هرچه بیشتر تبعات منفی ناشی از این مساله، در صورت نیاز به اعمال خاموشی، قطعی برق بر اساس برنامه تعیین شده ذیل، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

این شرکت ضمن عذرخواهی از همه مشترکان خود به آنان اطمینان می‌دهد خانواده شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ همچون سایر تلاشگران صنعت برق کشور، با همه توان در تلاش هستند تا کوچکترین خللی در ارائه خدمات به هم‌وطنان رخ ندهد.

همچنین این شرکت امیدوار است همچون گذشته با همراهی مردم و صرفه جویی ۱۰ درصدی در مصرف برق و گاز، نیاز به اعمال خاموشی وجود نداشته باشد.

معاون هماهنگی توزیع شرکت مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران روز گذشته اعلام کرد که هفتم بهمن ماه به دلیل افزایش مصرف گاز و محدودیت عرضه گاز به نیروگاه‌ها، احتمال اعمال خاموشی در تهران و مناطق شمالی کشور وجود خواهد داشت.

«غلامعلی رخشانی‌مهر» گفت: پیش بینی شده مصرف گاز به‌ویژه در بخش خانگی و تجاری در این روز به شدت افزایش یابد که همین امر عرضه گاز به نیروگاه ها را با محدودیت سه هزار مگاواتی روبه‌رو خواهد کرد. به گفته وی، دو بازه زمانی حساس در روز سه شنبه از ساعت هشت تا ۱۲ صبح و ۱۵ تا ۲۲ است.

کد خبر: 6828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 8 =