شکست سرخ‌پوشان در نبرد با آلومینیوم اراک

تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار با تیم آلومینیوم اراک تن به شکست داد تا یاران گل‌محمدی اراک را دست خالی ترک کنند.

به گزارش آتیه آنلاین، در ادامه دیدارهای هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۵ در ورزشگاه امام‌خمینی (ره) شهر اراک به قضاوت وحید کاظمی به مصاف آلومینیوم رفت که این مسابقه در نهایت با شکست ۲ بر یک پرسپولیس به اتمام  رسید.

۲ تیم در شرایطی برابر هم قرار گرفتند که پرسپولیس تا قبل از دیدار این هفته تنها تیم بدون شکست لیگ بود.

در این دیدار سرخپوشان محمدحسین کنعانی زادگان که یکی از نفرات با ثبات این فصل پرسپولیس محسوب می‌شود، به خاطر مصدومیت غایب است اما سید جلال حسینی در فهرست سرخپوشان برای این مسابقه قرار داشته و از روی نیمکت کار را آغاز کرده است. در غیاب این ۲ احسان حسینی و مهدی شیری در پست دفاع میانی به بازی گرفته شدند.

بازیکنان پرسپولیس هنگام عکس تیمی پیراهن‌های شماره هشت را به یاد علی انصاریان و ۲۵ را به یاد مهرداد میناوند به دست داشتند و برای این دو پیشکسوت که به ویروس کرونا مبتلا شدند، آرزوی سلامتی کردند.

سرخپوشان از ابتدا بازی را تهاجمی آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی به گل رسیدند. در دقیقه هفت، احمد نوراللهی از روی نقطه کرنر توپ را به تیر اول ارسال کرد که کمال کامیابی نیا با ضربه‌ای دقیق به زاویه مخالف دروازه‌بان، گل اول تیمش را به ثمر رساند تا شاگردان گل‌محمدی در همان دقایق ابتدایی از حریف پیش بیافتند.

یک دقیقه بعد تیم میزبان صاحب موقعیت شد که کامی داور بازی، موقعیت آلومینیوم را آفساید اعلام کرد. البته پیش از آفساید ضربه سر پاکدل از کنار دروازه لک به بیرون رفته بود.

در دقیقه ۱۵ ضربه سنگین مهدی حسینی  بازیکن آلومینیوم را حامد لک مهار کرد. اسماعیل شریفات در این نیمه از داور کارت زرد دریافت کرد.

یک دقیقه بعد سرخپوشان بار دیگر شانس خوبی برای به ثمر رساندن گل دوم داشتند که پاس در عرض احسان پهلوان را مهدی عبدی از داخل ۶ قدم نتوانست به گل تبدیل کند و ضربه‌اش با اختلاف اندکی از کنار دروازه‌ به بیرون رفت.

در دقیقه ۲۰ این دیدار آلومینیوم در زمین پرسپولیس صاحب ضربه ایستگاهی شد که سانتر دقیقه امید سینک را شاهین توکلی مدافع پیشتاخته تیم میزبان با ضربه سر دقیق وارد دروازه حامد لک کرد تا بازی به تساوی کشیده شود.

در دقیقه ۲۷ مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال آلومینیوم اراک به خاطر اعتراض به داور کارت زرد دریافت کرد تا اولین اخطاری این دیدار لقب بگیرد.

دو دقیقه بعد باز هم تیم میزبان مانند گل اول گل دوم را نیز به ثمر رساند. ارسال امید سینک از روی ضربه ایستگاهی و ضربه سر حامد پاکدل گل دوم تیم میزبان را همراه داشت. پاکدل پس از گل دوم خوشحالی نکرد.

در دقیقه ۳۴ ضربه نه چندان سنگین میلاد سرلک را پورحمیدی مهار کرد.

در دقیقه ۳۸ بازی ضربه سر وحید امیری با اختلاف اندک از کنار دروازه حریف به بیرون رفت.

نیمه نخست این دیدار با شکست ۲ بر یک سرخپوشان به اتمام رسید.

یکی از نکات جالب این بازی این بود که با وجود اینکه دقایقی اعضای ۲ تیم در زمین حاضر شده بودند تا نیمه دوم را آغاز کنند، اما داوران با تاخیر در زمین حاضر شدند.

پرسپولیس که برای جبران شکست نیمه دوم، پای به زمین گذاشته بود در ابتدای نیمه روی یک ضربه ایستگاهی به گل برسد اما سانتر نوراللهی پس از برخورد با مدافع حریف به کرنر رفت.

حامد پاکدل هم با اخطاری که در دقیقه ۵۱ از داور دریافت کرد اولین اخطاری این دیدار در نیمه دوم لقب گرفت.

در اواسط نیمه دوم گل‌محمدی تغییراتی را در چینش تیمش ایجاد کرد و از کمال کامیابی‌نیا در قلب خط دفاع تیمش بازی گرفت.

دو دقیقه بعد شوت از راه دور حسینی را حامد لک مهار کرد. پس از این صحنه بود که روی برخورد لک و پاکدل بازیکنان دو تیم برای لحظاتی با یکدیگر درگیر شوند.

در دقیقه ۵۴ پرسپولیس روی شوت احمد نوراللهی می توانست به گل برسد که ضربه محکم نوراللهی را پورحمیدی مهار کرد.

در دقیقه ۵۷ هم پرسپولیس در محوطه جریمه میزبان صاحب موقعیت شد که ضربه سنگین سیامک نعمتی را پورحمیدی راهی کرنر کرد.

کمال کامیابی نیا هم از داور بازی کارت زرد دریافت کرد.

در دقیقه ۶۶ ضربه سر احسان حسینی روی سانتر نورالهی از نقطه کرنر از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۷۰ سیامک نعمتی با ضربه والی شوت سنگینی را روانی دروازه پورحمیدی کرد این موقعیت هم توسط دروازه‌بان مهار شد.

در دقیقه ۸۲ احمد نوراللهی در مصاف تک به تک با دروازه‌بان حریف قرار گرفت اما پورحمیدی این توپ سنگین را هم مهار کرد و اجازه فروپاشی دروازه‌بانش را نداد.

داور برای این دیدار ۶ دقیقه وقت اضافه اعلام کرد.

پورحمیدی در آخرین دقایق بازی به خاطر اتلاف وقت از داور کارت زرد دریافت کرد.

جابر انصاری در آخرین دقایق بازی موقعیت مسلم گلزنی را از دست داد.

این دیدار در نهایت با برتری ۲ بر یک شاگردان خطیبی خاتمه یافت.

آلومینیوم با کسب ۳ امتیاز این دیدار ۱۵ امتیازی شد و به رده یازدهم صعود کرد. پرسپولیس ۱۵ امتیازی هم در رده نهم جدول قرار گرفت.


 

کد خبر: 6778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =