مسمومیت ۹ نفر در اصفهان بر اثر گازگرفتگی طی یک روز

 مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: ۹ نفر بر اثر گازگرفتگی طی ۲۴ ساعت اخیر در اصفهان دچار مسمومیت شده‌اند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از مهر، منصور شیشه فروش با بیان اینکه کاهش دما و ضرورت استفاده از وسایل گرمایشی در روزهای اخیر منجر به افزایش استفاده از وسایل گرمایشی غیر استاندارد شده است، اظهار داشت: از این رو به شهروندان توصیه می‌شود نسبت به رعایت اصول ایمنی و استاندارد در تهیه، استفاده و نصب لوازم گرمایشی و گاز سوز از جمله پکیج، بخاری آبگرمکن و… توجه داشته باشند.

وی با بیان اینکه شماره تلفن ۱۹۴ برای دریافت مشاوره در خصوص اطمینان از سالم بودن دودکش‌ها و تهویه مناسب در فضاهای سربسته و … آماده پاسخگویی است، ابراز داشت: با تاکید بسیار از شهروندان درخواست داریم نسبت به نکات ایمنی توجه داشته باشند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه طی یک روز اخیر ۹ نفر در مناطق مختلف اصفهان از جمله ملک‌شهر، خانه اصفهان و فرایبورگ دچار مسمومیت با گاز منوکسیدکربن شده‌اند، تصریح کرد: از این تعداد ۶ نفر به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

وی با بیان اینکه در سال جاری شاهد افزایش آمار گازگرفتگی در سطح استان اصفهان بوده‌ایم، ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۳ نفر بر اثر استفاده غیر ایمن از وسایل گرمایشی جان باخته اند.

کد خبر: 6758

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =