برنامه رشد ۲.۵ درصدی کشور از طریق توسعه

حاتم شاکرمی، معاون وزیر کار در بازدید از مناطق معدنی طبس با اشاره به اینکه پیش بینی شده است ۲.۵ درصد رشد کشور از طریق توسعه بهره‌وری انجام شود خاطر شان کرد: این مهم جز با سیر قطار فعالیت واحدها به سمت مکانیزه سازی امکان پذیر نمی‌شود.

به گزارش آتیه آنلاین از روابط عمومی وزارت کار، حاتم شاکرمی معاون روابط کار این وزارتخانه با اشاره به اقدامات ارزشمند شرکت زغال سنگ پروده طبس در راستای صیانت از نیروی کار گفت : این واحد با سختی کار و این میزان ارزش آفرینی توانسته در ارتقای ایمنی و توجه به سلامت کار موفق عمل کند و سلامت نیروی کار را جز اولویت کار خود قرار داده است.

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه از شرکت زغال سنگ پروده بازدید کرد و گفت: شرکت زغال سنگ پروده طبس، بهترین مصداق جهش تولید است.وی  افزود : این واحد با رعایت دستورالعمل  های بهداشتی  با تامین تحهیزات فردی مناسب، آموزش و نظارت های کافی، توانسته گام های موثری در ارتقا ایمنی و حفظ سلامت نیروی کار بردارد.

وی شرکت زغال سنگ پروده طبس را الگویی برای سایر شرکت های معدنی بیان کرد و خواستار انتقال تجربیات و مساعدت در توسعه سایر مناطق معدنی شد.

شاکرمی ضمن ابراز خرسندی از فعالیت های مثبت این شرکت در جهت بومی سازی قطعات، شرکت زغالسنگ پروده طبس را بهترین مصداق جهش تولید بیان کرد.

شرکت زغالسنگ پروده طبس به عنوان تنها شرکت مکانیزه زغال سنگ در سال ۱۳۸۶ تاسیس و یک سال بعد به بهره‌برداری رسید.

این شرکت در حال حاضر ۲۵۰۰ نیرو کاری دارد و در سال ۹۷ رکورد استخراج زغال سنگ با میزان ۱۴ هزار تن استخراج در یک روز و از یک کارگاه را ثبت کرده است.

دو پروژه اصلاح مدار تغلیظ کارخانه زغال شویی و خرید ست لانگ وال استخراج مکانیزه را از اهداف توسعه ای مهم شرکت بیان کرد.

کد خبر: 6746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 15 =