مدیریت موفق بیمارستان تامین اجتماعی سیرجان در بحران کرونا

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی دکتر غرضی سیرجان اقدامات انجام شده در این مرکز درمانی را در راستای خدمت رسانی به بیماران مبتلا به کرونا تشریح کرد و گفت: این مرکز درمانی در بحران کرونا موفق عمل کرده است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر مهدی ابناء، اظهار داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا، سه رویکرد، بهبود خدمات رسانی به بیماران مبتلا، صیانت از سلامتی کارکنان و  اقدامات پیشگیرانه از شیوع بیشتر ویروس کرونا را در نظر داشته ایم.

وی افزود: از تمامی امکانات بیمارستان در جهت عملیاتی نمودن این رویکردها بهره برده و اقدامات خوبی انجام شده است به طوریکه در ورودی همه بخشها روشویی و امکانات شستشوی و ضدعفونی دست فراهم شد.

وی ادامه داد: جهت پیشگیری از انتقال ویروس و تهویه اتاقها نیز بر روی تمام پنجره های اتاق بیماران فن تعبیه شد. همچنین حضور همراه در بخش های کرونا ممنوع و کلیه مراقبتها توسط کارکنان تیم درمان انجام پذیرفت.

وی افزود: با تلاش مستمر و جلب مشارکت خیرین شهرستان، کمک‌های صورت گرفته، طبق اولویت بندی و با برنامه به بهترین شکل هزینه شد و در روزهای اولیه شیوع بیماری، تعداد ۱۶۰ عدد کپسول اکسیژن ۵۰ لیتری از محل کمک‌های خیرین تهیه و به سیستم اکسیژن رسانی بیمارستان اضافه شد و سیستم اکسیژن رسانی سانترال بیمارستان بهسازی و به روز رسانی شد.

دکتر ابناء در خصوص ادامه فعالیت های صورت گرفته برای تامین اکسیژن مورد نیاز بیمارستان گفت: از برجسته ترین اقدمات انجام شده می توان به خرید و نصب مخزن اکسیژن مایع 25 تنی اشاره کرد.

رئیس بیمارستان دکتر غرضی سیرجان با اشاره به تمهیدات صورت گرفته برای تامین فضای فیزیکی مورد نیاز جهت خدمت رسانی به بیماران مبتلا به کرونا اظهار داشت: با توجه به گسترش روز افزون موارد مشکوک و قطعی ابتلا به کرونا، فضای فرا ظرفیت در حوادث و بلایا بیمارستان برای بستری بیماران با تشخیص اولیه کرونا، به سیستم اکسیژن رسانی سانترال متصل شد تا بیماران بتوانند قبل از بستری خدمات مراقبتی و تشخیصی را به صورت مستمر دریافت کنند.

کد خبر: 6715

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =