دلیل زمان‌بر بودن پرداخت هزینه‌های پزشکی کمتر از ۲ میلیون تومان

غفاری درباره چرایی زمان‌بر بودن پرداخت هزینه‌های پزشکی کمتر از ۲ میلیون تومان، توضیحاتی داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین، مدیرکل درمان غیر مستقیم سازمان تامین اجتماعی درباره علت زمان‌بر بودن پرداخت هزینه‌های پزشکی کمتر از ۲ میلیون تومان، اظهار کرد: ۵ ماه زمان مورد قبول سازمان تامین اجتماعی برای پرداخت هزینه‌های پزشکی نیست اما در حال حاضر آن چیزی که اتفاق میفتد این است که اسناد ظرف یک تا دو ماه رسیدگی و پرداخت صورت می‌گیرد.

غفاری گفت: در استان تهران متاسفانه یک تأخیر ۴ ماه داشتیم که این موضوع رسیدگی شد و در حال حاضر استان تهران آماده پرداخت است. تاخیر در پرداخت در کل کشور کمتر از دو ماه است فقط در تهران یک تاخیر ۳ ماهه داریم چراکه ۱۰ تا ۱۵ هزار پرونده در تهران وجود دارد که بررسی می‌شود.

مدیرکل درمان غیر مستقیم سازمان تامین اجتماعی افزود: استاندارد پرداخت هزینه‌های پزشکی باید کمتر از دو ماه باشد و بسیاری از بستری‌ها در مراکزی اتفاق میفتد که طرف قرارداد ما نیستند و به همین دلیل مدارک را تحویل کارگزاری داده و بعد از آن به مراکز اسناد پزشکی پست شده و رسیدگی انجام می‌شود.

غفاری خاطرنشان کرد: مراکز اسناد پزشکی دو هفته یک بار هزینه را پرداخت می‌کنند. پرداخت قبلی ۱۷ آذر ماه بوده است و پرداخت جدید امروز و یا روز آینده انجام می‌شود.

کد خبر: 6581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 0 =