دستان خالی یحیی تا آغاز نقل و انتقالات

مصدومیت و رفتن برخی بازیکنان از پرسپولیس موجب شده است دستان یحیی گل محمدی تا پایان نیم فصل و امکان نقل و انتقالات خالی بماند.

به گزارش آتیه آنلاین، تیم فوتبال پرسپولیس از ابتدای فصل جاری لیگ برتر فوتبال و شاید خیلی قبل تر از آن بسیاری از بازیکنان خود را از دست داد. اتفاقی که به این تیم در مراحل مختلف ضرباتی نیز وارد کرد و حالا پرسپولیس را از آن تیمی که در سال های اخیر می‌شناختیم دور کند. اما کادر فنی پرسپولیس برای درست کردن این روند و رفع مشکلاتی که پرسپولیس با آن دست و پنجه نرم ی‌کرد، تمهیداتی برای تیمش اندیشید. در این بین  بازی گرفتن از بازیکنان در پست‌هایی که مهارت کافی را ندارند، تصمیمی بود که یحیی گل‌محمدی در مورد چند بازیکن گرفت اما پاسخی که دریافت کرد  مطابق انتظار نبود و چندان رضایت سرمربی جلب نشد.

البته در این بین ایرادی به یحیی گل‌محمدی وارد نبود، چرا که  نیروی انسانی موجود کیفیت لازم را ارائه نمی‌کرد و یحیی دستانش برای اینکه بتواند اندیشه های خود را در زمین پیاده کند، خالی تر از آن بود که تصور می‌شد. سرمربی تیم پرسپولیس تهران، شاید به همین دلیل بر سر مسائل نقل و انتقالات کارش به جدلی بزرگ با هیأت مدیره رسید و به وضعیت نقل و انتقالات اعتراض کرد. البته خود گل‌محمدی نیز در برخی تصمیمات چندان دقیق عمل نکرد و این نیز به مشکلات کیفیت فنی تیم پرسپولیس افزود. یحیی گل‌محمدی حالا اما منتظر آغاز نقل و انتقالات نیم‌فصل است تا بتواند تغییراتی را در تیمش پدید آورد و مدافع عنوان قهرمانی را از وضعیتی که در آن گرفتار شده است نجات دهد. 

 پرسپولیس البته تا پایان نیم فصل و آغاز نقل و انتقالات چند بازی مهم در لیگ برتر دارد که باید حداکثر نتیجه را از این بازی ها بگیرد. چرا که  هر امتیازی که سرخ ها از دست بدهند، می‌تواند برای پرسپولیس دردسرساز شود و شاگردان یحیی گل‌محمدی را از حضور در جمع مدعیان قهرمانی دور کند. دیدار امروز تیم پرسپولیس  با آلومینیوم اراک  که یک بازی خارج از خانه محسوب می‌سود، برای پرسپولیسی‌ها بسیار  کلیدی است. پرسپولیس باید از این شهر با ۳ امتیاز برگردد تا بتواند فاصله‌اش را با صدر کمتر کند در غیر این صورت کار سختی در ادامه راه پیش رو خواهد داشت.

دیدار روز دوشنبه پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک، می‌تواند نشان دهنده مشکلات پرسپولیس باشد و معایب این تیم را بار دیگر نشان دهد. کادر فنی پرسپولیس که در تمام خطوط با مشکلاتی مواجه هستند، حالا شرایط باید کم کم نقاط ضعف خود را پیدا کنند و بدانند در ادامه چه بازیکنانی می توانند با حضور در پرسپولیس جاهای خالی و پاشنه آشیل های این تیم را رفع و رجوع کنند.

کد خبر: 6554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 8 =