عزم سازمان تامین اجتماعی در توسعه خدمات غیر حضوری جدی است

مدیر کل تامین اجتماعی یزد با سفر به اردکان از نحوه ارائه خدمات سازمان به ویژه طرح خدمات غیر حضوری در شعبه این شهرستان، مطلع شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مجید درویشی مدیر کل تامین اجتماعی استان یزد با حضور در اردکان از شعبه یک تامین اجتماعی این شهرستان بازدید کرد.

وی با تاکید بر اهتمام ویژه کارکنان شعبه در اجرای طرح خدمات غیر حضوری ۳۰۷۰ و راهنمایی مراجعین، آن را گامی بزرگ در راستای کرامت ارباب رجوع و کاهش تردد و مراجعات غیر ضروری به شعب تامین اجتماعی بر شمرد.

درویشی ابراز امیدواری کرد: با اجرای کامل این طرح تا اواسط نیمه بهمن ماه سالجاری علاوه بر کاهش مراجعات به شعب شاهد فواید گسترده تر آن از جمله تمرکز بیشتر همکاران بر امور جاری و سایر خدمات سازمان خواهیم بود.

این شهرستان با مجاورت در مسیر ترانزیتی شمال - جنوب کشور و داشتن صنایع عمده در بخش فولاد، شیشه و کاشی و همچنین کشاورزی، صنایع دستی و

شایان ذکر است شعبه یک تامین اجتماعی شهرستان اردکان به جمعیتی بالغ بر ۸۳ هزار نفر که شامل بیمه شدگان و مستمری بگیران اصلی و تبعی هستند، خدمات سازمان را ارائه می دهد.

کد خبر: 5768

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 9 =