دوره آموزشی ویژه بهگران در سالن تلاش اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی برگزار شد

دوره آموزشی ویژه بهگران با موضوعات پیشگیری از اعتیاد و سبک زندگی سالم، کمکهای اولیه و عوامل زیان آور محیط کار در سالن تلاش اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برگزار شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی، به مناسبت فرا رسیدن هفته مبارزه با مواد مخدر، دوره  آموزشی ویژه بهگران با موضوعات  پیشگیری از اعتیاد و سبک زندگی سالم، کمکهای اولیه و عوامل زیان آور محیط کار با همکاری معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد و دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در تاریخ ٧ تیرماه در سالن تلاش مجموعه ورزشی کارگران شهید برونسی برگزار شد.
همچنین در راستای اجرای تفاهم نامه فیمابین وزارت متبوع و ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری از تعداد ۶ نفر برندگان مسابقه پیامکی پیشگیری اعتیاد تقدیر به عمل آمد.
غلامرضا زارعی سرپرست مدیریت اجتماعی اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی خراسان رضوی در این دوره آموزشی گفت: نقش کلیدی آموزش را در کاهش آسیب های اجتماعی نباید نادیده گرفت. هر کجا که آموزش از طریق نهادهای اصلی و جامعه پذیری در افراد با چالش روبه رو شود، آسیب ها نیز مجال رشد یافته و چون دومینویی اعضای جامعه را گرفتار می سازند.
وی اظهارداشت: از جمله ماموریت ها و رسالتهای این اداره کل در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی و به منظور افزایش سطح آگاهی و دانش جامعه هدف (کارفرمایان، کارگران و خانواده های آنان) آموزش است.
زارعی ادامه داد: این اداره کل همه ساله با همکاری سایر دستگاه های ذیربط، برگزاری دوره های آموزشی با موضوعات مهارت های زندگی، ارتقاء بهداشت روان، پیشگیری از اعتیاد و سبک زندگی سالم و آشنایی با عوامل زیان آور محیط کار را در دستور کار دارد. امید است با ارتقای کیفیت آموزش های اجتماعی و فرهنگی، بتوان افراد جامعه پذیرتر و توانمندتری را روانه اجتماع کرد.

کد خبر: 51459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 12 =