آغاز ساخت درمانگاه جدید تامین اجتماعی در نیمه دوم سال

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام گرفته، عملیات اجرایی احداث ساختمان جدید درمانگاه تامین اجتماعی خدابنده در نیمسال دوم سال جاری آغاز خواهد شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین و به نقل از ایرنا، مهدی نیک سیرت  افزود: با توجه به اینکه خدمات ارایه شده به ۳۸ هزار بیمه شده شهرستان خدابنده در ساختمان مشترک درمانگاه و شعبه بیمه و با محدودیت فضای فیزیکی  انجام می گرفت، احداث ساختمان جدید درمانگاه در دستور کار این مدیریت قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه هم اکنون در مرحله  طراحی و اخذ دستور نقشه و پروانه از شهرداری خدابنده هستیم، ابراز امیدواری کرد: همکاری های بین بخشی بتوان روند فرآیند کار را بیش از گذشته شتاب دهد.

این مسوول ادامه داد: شروع عملیات اجرایی احداث ساختمان جدید درمانگاه در فضای به متراژ سه هزارو ۵۰۰ مترمربع و با اختصاص ۷۰ میلیارد تومان اعتبار منجر به ارتقا کمی و کیفی خدمات درمانی ارایه  خواهد شد که هدف جلب و رضایت بیمه شدگان است.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون و با کارهای انجام گرفته، خدمات دندان پزشکی در درمانگاه  کنونی شهرستان خدابنده ارائه می شود که یکی از خواسته های به حق بیمه شدگان شهرستان است.

هم اکنون ۲ بیمارستان، یک پلی کلینیک و چهار درمانگاه تحت پوشش این سازمان در شهرهای زنجان، ابهر، خرمدره و خدابنده فعالیت می کنند.

بر اساس آخرین آمار اعلام شده ۲۳۰ پزشک عمومی، متخصص و دندانپزشک، ۱۳۵ مرکز پاراکلینیک شامل رادیولوژی، آزمایشگاه، ۳۵ درمانگاه خصوصی و دولتی و ۱۲ بیمارستان در استان طرف قرار داد تامین اجتماعی استان هستند.

کد خبر: 51398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =