عدالت دسترسی به درمان؛ راهبرد تامین‌اجتماعی

معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی در سفر به استان کرمان و در جلسه هماهنگی مدیران درمان منطقه شش تامین‌اجتماعی که در شهر کرمان برگزار شد، تحقق عدالت در دسترسی به خدمات درمانی، اولویت توسعه خدمات در مناطق کمتر برخوردار و کاهش پرداخت از جیب مردم در بخش درمان را از راهبردهای اصلی بخش درمان تأمین‌اجتماعی معرفی کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، دکتر مهدی اسلامی، معاون درمان سازمان در این جلسه اظهار داشت: همکاران بخش درمان تأمین‌اجتماعی در صف مقدم خدمت‌رسانی به بیمه‌شدگان قرار داشته و مسئولیت سنگینی بر عهده دارند. در شرایط سخت، باید هنرمندانه کار کنیم و با همکاری و هم‌افزایی، طرح‌هایی را تهیه و اجرا نماییم که رضایتمندی حداکثری ذی‌نفعان را کسب کنیم. هنر مدیریت این است که از منابع و امکانات محدود، بهترین استفاده را برای پاسخگویی به نیازهای نامحدود و رو به رشد داشته باشیم و این هنری است که هر مدیری در هر شرایطی به‌ویژه در شرایط دشوار باید واجد آن باشد.

وی یادآور شد: حفظ انگیزه و داشتن نیت خیر، باعث جلب امداد الهی می‌شود و خیر آن به مردم می‌رسد. انجام کار کارشناسی، تجمیع اطلاعات، طراحی و اجرای برنامه‌های تسهیل خدمت‌دهی به بیمه‌شدگان به‌ویژه در مناطق محروم در زمره اهداف و راهبردهای اصلی معاونت درمان سازمان تأمین‌اجتماعی است.

اسلامی افزود: حوزه درمان نیازمند تصمیم‌گیری‌های فوری است و الزامات چنین تصمیماتی باید مورد توجه واقع شود.

مدیران درمان تأمین‌اجتماعی استان‌های کرمان، یزد، فارس، هرمزگان و بوشهر نیز در این جلسه، مسائل و چالش‌های بخش سلامت در استان‌های خود را طرح و خواستار توجه جدی به شرایط ویژه استان‌ها در تصمیم‌گیری‌های کلان مدیریتی و فراهم شدن امکان مدیریت به تناسب شرایط خاص هر استان شدند.

شایان ذکر است شرکت‌کنندگان در این جلسه، پیش از آغاز این نشست، ضمن حضور در گلزار شهدای کرمان و مرقد مطهر سپهبد شهید قاسم سلیمانی به مقام شامخ این شهید و شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ادای احترام کردند. بازدید از بیمارستان پیامبر اعظم(ص) کرمان از دیگر برنامه‌های سفر معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی به استان کرمان بود که در جریان این بازدید، اسلامی با کارکنان و بیماران بستری در این بیمارستان گفت‌وگو کرد.

عدالت دسترسی به درمان؛ راهبرد تامین‌اجتماعی

کد خبر: 51390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =