ارتباط مستقیم تلفنی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با مردم در مرکز سامد

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور در مرکز پاسخگویی الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) به تماس های مردمی پاسخ داد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در ادامه برنامه ارتباط مردم و مسئولین در بستر سامامه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت(سامد)، مختار احمدی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان روز شنبه ۴ تیر با حضور در مرکز سامد، پاسخگوی درخواست های مردم شد.

بر اساس این گزارش: در این ارتباط تلفنی جامعه هدف، ضمن تماس با شماره ۱۱۱ موضوعاتی از جمله مسائل حوزه کارگری و کارفرمایی، اشتغال و  کارآفرینی، مشاغل خانگی، بیمه بیکاری، مشاغل سخت و زیان آور، یارانه ها و مسایل حوزه تعاونی ها خود را مطرح نمودند.

این گزارش می افزاید: در این برنامه ارتباط تلفنی، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به صورت حضوری به تعدادی از مراجعین حاضر در مرکز سامد پاسخ داد.

سیستم سامد «سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت» شبکه یکپارچه ارتباط مردم با دولت در سراسر کشور است، که آحاد مردم در هر نقطه از کشور می‌توانند با شماره تلفنی ۱۱۱ ایده‌ها، پیشنهادات، انتقادات، شکایات و درخواست‌های خود را مطرح کرده و صدای خود را به گوش مسئولین برسانند.

کد خبر: 51374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 11 =