پیام مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان قم به مناسبت فرا رسیدن هفته قوه قضائیه

مدیرکل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان قم با صدور پیامی فرا رسیدن هفته گرامیداشت قوه قضائیه را به دستگاه قضائی استان قم تبریک گفت.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قم، متن پیام وحید وزیری راد، مدیر کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سخنان گهر بار مولای متقیان، حضرت امیرالمومنین (علیه السلام) به مالک اشتر  :

حق سنگین است و برداشتن آن دشوار، استخوانی آهنین و اندامی از پولاد میخواهد که در زیر بار گران حق فرسوده و خمیده نشود تو  ای آهنین پیکر از سنگینی حق منال و  بار طاقت فرسای وظیفه را مردانه به منزل برسان.

"...اِعدلو هو اَقرب للتقوی واتّقواالله ان الله خبیرٌ بما تعملون "

سوره مبارکه مائده ایه شریفه  ۸


قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران  با پاسداری از قانون اساسی  وسرلوحه قرار دادن رهنمودها و ارشادات  مقام عظمای ولایت  به عنوان رکن اساسی  نظام، مسئولیت خطیر وحساسی  را در پشتیبانی از  حقوق فردی واجتماعی و تحقق بخشیدن  به عدالت  عهده دار است.

دستگاه قضا  با بهره جستن از شرع مقدس اسلام دستاوردهای شگرفی را در زمینه های تدوین لوایح قضائی، کاهش اطاله دادرسی،  پیشگیری از وقوع جرم،  اصلاح مجرمان، احیای حقوق عامه  وگسترش آزادیهای مشروع برداشته است. کار و تلاش در عرصه احقاق حق مظلومان و عدالت گستری، خدمتی است بس ارزشمند و ستوده و آنگاه که این خدمت سترگ در مسیر خدایی و مطابق با احکام و تعالیم دین مبین اسلام باشد، در حقیقت تلاشی است الهی که رنگ و نشان از ذات احدیت و صفات خداوندی دارد، حضرت باریتعالی خود بزرگ دادگر و عادل است و دادگاه عدلش عالمیان را فراگیر.

مسلما ایفای مسئولیت در منصبی بزرگ وثابت که از سوی خداوند متعال برای پیامبر  اکرم (ص) و از طرف آن حضرت برای امام معصوم (ع) رسیده است علاوه بر دانش و تجربه کافی در کنار توانمندی و کارائی مستلزم تعهد وجهد فراوان برای برقراری عدالت خواهد بود.

خادمان مردم و نظام اسلامی در قوه قضائیه باید بر خود ببالند که گام در عرصه ای نهاده و می نهند که صبغه ای الهی دارد و مسیر و حاصل تلاش شهیدان گلگون کفنی چون "بهشتی" مظلوم است. ملت ایران همواره در تمامی عرصه های انقلاب و تداوم آن به عنوان رکن اساسی مطرح بوده است و انصافا با تمام وجود حتی تقدیم بهترین فرزندانشان  به انقلاب تحقق حکومت عادلانه اسلامی را عینیت بخشیدند  لذا به جاست که با تمام توان از هر گونه خدمت و پیشگیری از تضییع حقوق فردی و اجتماعی  مردم شریف تلاش شود. بدون تردید زحمات و مساعی عزیزان سیستم قضایی استان بر کسی پوشیده نیست و امیدواریم ماجور درگاه خداوند منان قرار گیرد.

پرواضح است، همکاری مشترک جامعه تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان قم با قوه قضائیه برای پاسداری از قانون اساسی، کار وتامین اجتماعی سرلوحه قرار دادن رهنمودهای مقام عظمای ولایت به عنوان رکن اساسی نظام، ایفای حقوق فردی و اجتماعی عامه مردم و محقق شدن عدالت اجتماعی را در پی خواهد داشت.

اینجانب به نمایندگی از جامعه فهیم و فرهیخته تعاون کار ور فاه اجتماعی استان، ضمن گرامیداشت یاد وخاطره هفتم تیر سالروز فاجعه جانسوز و دردناک انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی و شهادت شهید بهشتی، بزرگ معمار دستگاه قضایی، مجاهد نستوه و مجتهد متفکر و ۷۲ تن از یاران وفادار امام (ره) و انقلاب، از تلاشهای خالصانه  مجموعه متعهد و خدوم در قوه قضائیه بویژه روسای  شورای قضایی، قضات ارجمند، مدیران و مسئولین قضایی، دادیاران، دادرسان، دست اندرکاران  وخدمتگزاران و کارکنان دستگاه قضایی استان که همگی انسانهایی خدوم، پرتلاش، مخلص و از خادمان صدیق، متدین و کارآمدبوده و در صف اول خدمت بی منت به مردم و رفع مشکلات آنان و صیانت از آرمانهای انقلاب و امام راحل در این استان دارالحماسه در سال "تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین" تلاش می کنند تبریک عرض نموده و از تعامل، همکاری و هماهنگی مجموعه دادگستری و شعبات با جامعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سطح استان که موجب کاهش چشمگیر تخلفات کارگری و کارفرمایی نیز گردیده قدردانی نموده و امید دارم در انجام این خدمت مقدس در سایه رهبری مقام عظمای ولایت (مد ظله العالی) موفق و کوشا باشید و آمادگی کامل خود را همچون گذشته در راستای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب، برای هرگونه همکاری و تعامل سازنده اعلام می نمایم.

موفقیت و تأییدات الهی بیش از پیش شما را در مسیرخدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت توجهات حضرت بقیه الله الاعظم امام زمان علیه السلام (عج) و رهنمودهای نایب بر حقش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و فرماندهی کل قوا حضرت آیت الله خامنه‌ای عزیز از خداوند سبحان مسالت دارم. خداوند همه  ما را در مسیر عدالت بی بدیل مولای متقیان حضرت علی (ع) قرار دهد.


و من الله التوفیق

وحید وزیری راد

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قم

کد خبر: 51372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 14 =