دوره یکروزه آموزشی و بازآموزی بهداشتیاران کار استان همدان

بیش از یکصد نفردر دوره آموزشی کارشناسان بهداشت بنگاه های ۵۰ تا ۵۰۰ نفر شرکت و آموزش های لازم در جهت مسائل بهداشتی و روانی و ایمنی محیط کار را فراگرفتند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان، به همت معاونت فرهنگی  وا جتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان دوره آمورشی و بازآموزی بهداشتیاران کار بنگاه های ۵۰ تا ۵۰۰ نفر شاغل استان همدان با حضور مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و رئیس بسیج کارگران و کارخانجات استان همدان درمحل ساختمان شماره ۲ اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان برگزار و بیش از یکصد شرکت کننده آموزش های لازم در جهت مسائل بهداشتی، روانی و ایمنی محیط کار را فراگرفتند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان درابتدای جلسه ضمن خیرمقدم به حاضرین و تقدیر از زحمات برگزار کنند گان دوره اظهار داشت: یکی از عرصه‌های بسیار مهم در حوزه بهداشت، حوزه کار و کارگری است.

یوسف شعبانی درادامه افزود:  این دوره آموزشی برای کارشناسان بهداشت بنگاههای ۵۰ تا ۵۰۰ نفر برگزار و افراد به فراگیری مسائل بهداشتی و روانی و ایمنی محیط کار می پردازند.  

وی خاطر نشان کرد: در هر ارگان، سازمان و کارگاهی ارزشمندترین سرمایه، نیروی انسانی است به طوریکه در کلیه کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه بیشترین انرژی بر جامعه کارگری متمرکز می گردد به دلیل اینکه در مدل های سرمایه محور امکان جایگزینی انرژی وجود دارد امااین موضوع در مورد نیروی انسانی صدق نمی کند.  

یوسف شعبانی اظهار داشت: یکی از نکات خیلی مهم در بحث کار، تغییر و مدیریت تغییر در حوزه های مختلف کاری است که این به معنای مدیریت کارآمد فرآیند های کاری می باشد و ما بایستی در مدیریت از روش‌های نوین و موثر استفاده کنیم.  

وی افزود: سلامت نیروی کار علاوه بر اینکه یک ارزش انسانی است مسلما" به عنوان یکی از ارکان ارتقاء محسوب می‌شود و سرمایه‌گذاری بر روی نیروی انسانی و ارتقاء کیفیت آن، بیشترین نقش را در افزایش بهره‌وری و تسریع رشد اقتصادی خواهد داشت.

گفتنی است در این دوره یکروزه بیش از یکصد نفر شرکت داشته  ودر پایان برای شرکت کنندگان گواهینامه صادر می گردد.

کد خبر: 51371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 13 =