برگزاری ستاد پیگیری مناسب سازی استان البرز

جلسه کمیته فنی و تحقیقاتی در راستای پیگیری موضوع مناسب سازی با حضور معاون توانبخشی، کارشناس مناسب سازی بهزیستی استان و سایر اعضاء در محل سالن جلسات اداره کل بهزیستی استان البرز برگزار شد.

به گزارش آتیه آنلاین  به نقل از  روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛ ستاد پیگیری مناسب سازی استان به ریاست اداره کل دفتر فنی استانداری با دستور جلسه "برگزاری کارگاه های آموزشی مناسب سازی برای کارشناسان استان و مسئولین دبیرخانه های ستاد هماهنگی و پیگیری کشور" برگزار شد.

در آغاز جلسه «ارجمندنیا» مسئول دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی البرز کلیات توسعه پروژه مناسب سازی و روند اجرای آن از سطح وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بهزیستی کشور تا سطح اداره کل بهزیستی استان البرز را به استحضار حاضرین در جلسه رسانید.

در ادامه توضیح داده شد که این پروژه در بازه زمانی سه ساله انجام شده و این دوره، دوره پایانی در جهت ارزیابی عملکرد دوره های قبلی میباشد.

مهندس «قدوسی» بر اهمیت موضوع مناسب سازی و هماهنگی بین بخشی تأکید داشت و عنوان کرد: لازم است این جلسات در شهرستان های استان به صورت مستمر برگزار شود تا جایی که چنین موضوعاتی به نحو شایسته در سطح کشور نمود پیدا کند.

در ادامه جلسه «عبدالله فلاح نژاد» معاون توانبخشی بهزیستی استان البرز به اهمیت برگزاری دوره های آموزشی در راستای پیشرفت و ارتقاء استان البرز اشاره کرد و در خصوص تعامل و مسئولیت دستگاه های مجری این استان مباحثی را مطرح کرد.

در پایان معاون توانبخشی بهزیستی استان از استمرار تعامل فی مابین دبیرخانه و استانداری تأکید کرده و عنوان نمود: نیاز است برنامه‌های فرابخشی بیشتری با حضور در شهرستان ها برگزار شود تا موضوع مناسب سازی با جدیّت در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر: 51342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =