اصلاح نظام اقتصادی و حذف دلالان از نقاط قوت کار دولت است

نماینده فومن و شفت در مجلس با اشاره به اینکه عده ای به دنبال فرافکنی و جریان سازی در جامعه هستند، گفت: اصلاح نظام اقتصادی و حذف دلالان از نقاط قوت کار دولت است.

به گزارش آتیه‌آنلاین و به نقل از مهر، خلیل بهروزی فر در جلسه شورای اداری شهرستان شفت با تاکید بر اینکه مطالبه گری کلید حل بسیاری از مشکلات است، گفت: اتحاد و انسجام دستگاه‌های اجرایی در شهرستان شفت می‌تواند بسیاری از مشکلات را حل و فصل کند.

وی با بیان اینکه خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی امری خطیر و مهم است، اضافه کرد: مدیران برای ارائه خدمت به شهروندان باید با مدیریت زمان و برنامه ریزی حرکت کرده تا بتوانند موفق عمل کنند.

نماینده فومن و شفت در مجلس با تاکید بر اینکه افرادی که مسئولیت برعهده می‌گیرند فعالیتشان باید به صورت شبانه روزی باشد، ادامه داد: مدیران دولت رئیسی برای رفع عقب ماندگی‌ها تلاش فراوان به خرج دهند فرصتی برای تنبلی باقی نمانده است.

بهروزی فر بر ضرورت حضور میدانی مدیران برای شناسایی و حل مشکلات در شفت تأکید کرد و گفت: تعلل در خدمت رسانی به شهروندان از سوی هیچ مدیر شهرستانی پذیرفته نیست.

وی در ادامه تصریح کرد: برخی از شهروندان از روند پاسخگویی رؤسای ادارات گله مند هستند که شایسته نیست با مردم در این شرایط فشار اقتصادی این گونه برخورد شود.

بهروزی فر با بیان اینکه اصلاح نظام اقتصادی و حذف دلالان این عرصه از نقاط قوت و اقدام شجاعانه دولت سیزدهم است، افزود: برخی افراد سودجو که از این اصلاح ضرر می‌کنند به دنبال جریان سازی و فرافکنی علیه دولت هستند که دستگاه قضا باید با این افراد به شدت برخورد کند.

وی با اشاره به اینکه شورای عالی کار باید حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی را مصوب کند، گفت: متأسفانه این مصوبه توسط هیئت دولت تنفیذ شده و نمی‌تواند در آن دخل و تصرف کرد که باعث رنجش بازنشستگان شده است.

نماینده فومن و شفت در مجلس با بیان اینکه مقام معظم رهبری نیز خواستار توجه بیشتر به بازنشستگان هستند، ادامه داد: در سال جاری تنها افزایش حقوق ۱۰ درصدی مواجه شده اند.

وی با اشاره به پیگیری مجلس در این زمینه، تأکید کرد: مجلس تلاش می‌کند تا درصد افزایش حقوق متناسب با سیاست‌های کلی نظام یعنی افزایش نرخ تورم باشد.

کد خبر: 51341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 5 =