خدمات ناباروری تحت پوشش بیمه قرار گرفت

معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: خدمات ناباروری در راستای سیاست‌های اصلی نظام جمهوری اسلامی به منظور افزایش جمعیت و تحکیم بنیان خانواده در اردبیل تحت پوشش بیمه قرار گرفت.

به گزارش آتیه‌آنلاین و به نقل از خبرگزاری مهر، رامین نسیمی دوست بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران با تشریح عملکرد معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از ابتدای دولت سیزدهم با تاکید بر ارائه خدمات حمایت از زوجین نابارور در مراکز ناباروری، اظهار کرد: خدمات ناباروری در راستای سیاست‌های اصلی نظام جمهوری اسلامی به منظور افزایش جمعیت و تحکیم بنیان خانواده در اردبیل تحت پوشش بیمه قرار گرفت.

وی با اشاره به جذب ۴۰ نفر پزشک متخصص و ۷ نفر پزشک فوق تخصص و توزیع در بین بیمارستان‌های دولتی در سطح استان بیان کرد: برای اولین بار یک نفر پزشک فوق تخصص غدد و یک نفر پزشک فوق تخصص مراقبت‌های ویژه به شهرستان پارس آباد معرفی شده است.

معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل بیان کرد: خرید و تحویل تجهیزات PICU برای ۸ تخت بیمارستان بوعلی، خرید و تحویل دستگاه سی تی اسکن ۳۲ اسلایس هیتاچی، دستگاه سونوگرافی زیمنس، دستگاه کشت خون، سل کانتر، اتوآنالایزر و الایزاریدر برای بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل و افزایش تعداد تخت‌ها و دستگاه‌های دیالیز از جمله اقدامات این معاونت در حوزه تجهیزات پزشکی از ابتدای دولت سیزدهم است.

نسیمی دوست افزود: احداث بیمارستان‌های ۵۰۰ تختخوابی نجف‌زاده و ۵۴۰ تختخوابی سینا جزو برنامه‌های مهمی است که دانشگاه بطور جدی پیگیر آنها بوده و امیدواریم با راه اندازی این بیمارستان‌ها شاهد افزایش کیفیت خدمات درمانی در استان باشیم.

وی تلاش در راستای اجرای عدالت در مدیریت منابع انسانی پرسنل درمانی و تکریم ارباب رجوع را از جمله اهداف مهم این معاونت دانست و تصریح کرد: رسیدگی به شکایات مراجعین و مداخله بهنگام، تلاش در راستای توزیع عادلانه منابع و اعتبارات و رعایت اصل شایسته سالاری در انتخاب مدیران جزو اولویت‌های معاونت درمان دانشگاه جهت خدمت رسانی بیشتر به هم استانی‌ها است.

کد خبر: 51320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =