بازدید مدیر کل امور ورزشی وزارت کار از بزرگترین مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران در سنندج

مدیر کل امور ورزشی وزارت کار و مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ترویج و توسعه ورزش کارگری و مردمی سازی ورزش ایران، با حضور در مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران سنندج، از نزدیک در جریان روند تکمیل، آماده سازی و ساخت بزرگترین مجموعه کارگری غرب کشور قرار گرفت.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان: کمال تنها در این بازدید که معاون اداره کل ورزشی وزارت و رئیس اداره نظارت بر زائر سراها، استراحتگاه ها و مجموعه های ورزشی کارگران کشور حضور داشتند، بر ضرورت تلاش شبانه‌روزی برای بهره برداری و افتتاح استراحتگاه و استخر این مجموعه ورزشی کارگری تاکید کرد و گفت: امیدواریم با راه‌اندازی این مجموعه کارگری، زمینه خدمت‌رسانی روزافزون برای کارگران کردستانی فراهم شود.

فرزاد پیشکاری مدیرکل کار کردستان هم در این بازدید با اشاره به سال ها بلاتکلیفی این مجموعه ورزشی کارگری گفت: در دولت سیزدهم تلاش‌های شبانه‌روزی صورت گرفته تا با تامین اعتبار این مجموعه در مسیر تکمیل و بهره‌برداری جامعه زحمتکش کارگران استان قرار گیرد.

پیشکاری با بیان اینکه برای تکمیل این مجموعه فرهنگی ورزشی اعتباری در حدود ۱۵ میلیارد تومان لازم است، اظهار داشت: مصوب شده در سفر رئیس جمهور به استان کردستان، این مبلغ برای این مجموعه اختصاص یابد.

گفتنی است در استان کردستان ۴ مجموعه ورزشی کارگری در شهرستان‌های سنندج، مریوان، بیجار و قروه سالانه خدمات فرهنگی، ورزشی و تفریحی به کارگران و خانواده های کارگری ارائه می دهد.

کد خبر: 51301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 14 =