برگزاری اولین دوره مسابقه ورزشی رشته دارت ویژه توانیابان بوشهر

اولین دوره مسابقات ورزشی در رشته دارت ویژه توانیابان استان بوشهر با حضور، آرزو منوچهری مدیر بهزیستی شهرستان بوشهر در سالن ورزشی بهزیستی استان برگزار شد

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت بهزیستی شهرستان بوشهر، در راستای ایجاد نشاط، روحیه شادابی در میان ورزشکاران توانیابان، اولین دوره مسابقات ورزشی در رشته دارت ویژه توانیابان استان بوشهر به همت انجمن معلولین بوشهر، بهزیستی شهرستان بوشهر و با حضور مسعود ابراهیمی سرپرست معاونت توانبخشی بهزیستی استان، آرزو منوچهری مدیر بهزیستی شهرستان بوشهر به میزبانی شهر بوشهر در سالن ورزشی بهزیستی استان برگزار شد.

در این مسابقات آرزو منوچهری ضمن تقدیر از برگزاری این مسابقه توسط انجمن معلولین بوشهر، هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد همدلی و نشاط اجتماعی در بین معلولان عنوان کرد و افزود: نیاز به ورزش و تاثیر سلامتی آن در افراد معلول بسیار بیشتر از افراد سالم احساس می‌شود.

مدیر بهزیستی شهرستان بوشهر با اشاره به جایگاه ورزش معلولان در سطح جامعه افزود: نیاز به ورزش و تاثیر سلامتی آن در افراد معلول بسیار بیشتر از افراد سالم احساس می‌شود، زیرا ورزش، معلولان را به سطح جامعه می کشاند و آنان را مستقل می‌سازد و امروزه افراد معلول و توانیاب در سطح وسیعی از فعالیت‌های اجتماعی و مسابقات ورزشی شرکت کردند و هویت خود را به جامعه شناسانده‌اند.

در ادامه مسابقات ورزشی دارت ورزشی ویژه برادران و بانوان توانیاب برگزار و به نفرات برگزیده از سوی داوران معرفی و جوایز نقدی از سوی انجمن معلولین بوشهر و توسط مدیر بهزیستی شهرستان بوشهر به این عزیزان اهدا شد.

اسامی نفرات برگزیده به شرح ذیل است:
نفرات اول تا سوم به ترتیب دارت ایستاده: یوسف کریمیان از شهرستان گناوه، اسماعیل سیف زاده از شهرستان بوشهر، مسعود قائدی پور شهرستان بوشهر

نشسته آقایان: سجاد بایو احمدی شهرستان گناوه، حمید شکیبا نسب شهرستان دیر، مرتضی شمس زیارتی شهرستان بوشهر

ایستاده بانوان: مریم حسینی شهرستان گناوه، صدیقه فرهنگی شهرستان گناوه، معصومه بهادر شهرستان بوشهر

نشسته بانوان: لیلا جهان آرا شهرستان گناوه، مریم بحرانی شهرستان بوشهر، حمیده حمید پور شهرستان بوشهر

کد خبر: 51126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 4 =