بررسی راهکارهای تولید دانش‌بنیان

حامد ویس‌کرمی در اولین جلسه شورای مدیران اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران گفت: بایستی با توجه به شعار سال، در حوزه تولید دانش بنیان و اشتغال آفرینی مجدانه وارد عمل شویم.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران، در این نشست حامد ویس‌کرمی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که فرمودند " بایستی مسائل اصلی و فرعی کشور از هم تفکیک شود و رسیدگی به مسائل اصلی در اولویت انجام قرار گیرد" گفت:  بایستی با توجه به شعار سال، در حوزه تولید دانش بنیان و اشتغال آفرینی مجدانه وارد عمل شویم و به منظور تحقق بیانیه گام دوم انقلاب کارگروهی تشکیل شود تا پس از بررسی راهکارها و تعیین چشم انداز اهداف با برنامه ریزی به این مهم دست یابیم.

وی افزود: سلامت اداری در سطوح مختلف، شناسایی رفع گلوگاه های فساد، شفاف سازی روند انجام کارها بایستی عملیاتی شود تا زمینه بروز فساد از بین برود.

حامد ویس کرمی در ادامه گفت: تعامل و همکاری مجدانه و موثر با شرکای احتماعی و تلاش در جهت رفع مشکلات مخاطبین همچون رفع مشکلات شرکتهای تعاونی و وحدهای تولیدی بصورت اورژانسی از اولویتهای کاری این مجموعه خواهد بود.

وی اظهار داشت: هیچ کار کوچکی نباید مارا از انجام کارهای بزرگ باز دارد و یا بلعکس هیج کار بزرگی نباید مانع از انجام کارهای کوچک شود.

وی افزود: در حوزه مدیریت چند کار ویژه، مهم و اثر بخش تعیین و در جهت تحقق این کارها و تزریق امید و شادابی به جامعه هدف تلش موثر صورت پذیرد.

در ادامه ویس کرمی افزود: منابع انسانی سرمایه های اصلی سازمان هستند و بروز رسانی دانش کارکنان در جهت تولید فکر و محتوای نوآورانه و خلاقانه برای ارائه خدمات با کیفیت به مراجعین از اولویتهای کاری خواهد بود. علاوه بر این توجه به تامین رفاهیات کارکنان نیز از اموری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص انعکاس خدمات نظام، گفت: جهاد تبیین تکلیف شرعی است و باید خدمات انجام گرفته بصورت صحیح و در اولین زمان ممکن به اطلاع مردم برسد.

گفتنی است در جلسه شورای مدیران، حضار گزارشی از عملکرد حوزه تحت مدیریت خود ارائه نمودند.

کد خبر: 51078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 8 =