۳۰ میلیون نفر_ساعت آموزش در مشاغل آینده و دانش‌بنیان

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ضمن این‌ که سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای موظف شده تا در سال جاری ۳۰ میلیون نفر ساعت آموزش‌های مهارتی در حوزه‌های دانش‌بنیان و مشاغل آینده اجرا کند، توسعه آموزش‌های منجر به اشتغال و رشد کارآفرینی در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی وزارت تعاون، کار  و رفاه اجتماعی، «حجت‌الله عبدالملکی» در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص سفر خود به استان آذربایجان شرقی، اظهار کرد: امروز به نمایندگی از آقای رئیس جمهور در خدمت مردم شهرستان ورزقان بودیم تا ضمن بازدید از برخی پروژه‌های عمرانی این شهرستان، در روند پیشرفت و مشکلات موجود قرار بگیریم تا هرچه سریع‌تر اقدامات لازم جهت مرتفع کردن مشکلات انجام گیرد.

وی با اشاره به بازدید از طرح  تأسیسات معدنی مس سونگون، گفت: همچنین در جریان این سفر از مرکز تصفیه‌خانه آب شرب ۶۵ روستا بازدید به عمل آمد و در صورت تکمیل خطوط انتقال این طرح، آب بیش از پنج روستا تأمین می‌شود.

عبدالملکی با اشاره به ارتباط چهره به چهره با مردم ورزقان در راستای رسیدگی به مشکلات، افزود: همچنین با ۷۰ نفر از اهالی شهرستان ورزقان دیدار داشتیم و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلاتشان قرار گرفته و پیگیری‌های لازم به عمل می‌آید.

وی خاطرنشان کرد: فرماندار این شهرستان نیز مشکلات و مسائل موجود را مطرح کردند و ما نیز برنامه‌ریزی‌های لازم را در اولویت کاری خود قرار خواهیم داد.

نائب رئیس شورای عالی آموزش و تربیت فنی، حرفه‌ای و مهارتی با اشاره به بازدید از مرکز نوآوری شهرستان ورزقان، تصریح کرد: این مرکز به تازگی در اداره آموزش فنی‌وحرفه‌ای شهرستان با همکاری و مشارکت پارک علم و فناوری و شرکت مس دایر شده است که شرکت‌های خلاق فناور و نوآور مستمر در این مرکز در راستای تقویت اشتغال دانش‌بنیان گام بر می‌دارند.

 وی گفت: امیدواریم مسئولان شهرستانی مصوبات این جلسات را در اولویت کاری خود قرار داده و ما نیز در وزارتخانه پیگیر این موضوع خواهیم بود.

کد خبر: 50777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 9 =