چکشیان: ورزش کارگری دچار تحولات مثبت شده است

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ورزش کارگری با رسیدن به سبک قهرمانی و آماتوری شکل و شمایل حرفه‌ای به خود گرفت.

به گزارش آتیه آنلاین، مجمع سالانه فدراسیون ورزش  کارگری برگزار شد و ریاست این مجمع بر عهده محمد چکشیان، معاون اجتماعی و فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بود. چکشیان درباره برگزاری این مجمع اظهار داشت: هر ساله با برگزاری مجمع و با حضور اهالی ورزش کارگری، عملکرد این فدراسیون مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و علاوه بر این مصوبات لازم که قرار است طی یک سال آینده به مرحله بررسی و اجرا دربیاید نیز تصویب می‌شود. یکی دیگر از اقداماتی که هر ساله در مجامع اینچنینی به آن پرداخته می‌شود ارائه تقویم ورزشی سال بعد است که در این مجمع اعضا و نفرات فدراسیون تقویم تازه را ارائه دادند و برنامه های مدون خود را معرفی کردند.  

چکشیان در ادامه با اشاره به اینکه ورزش کارگری جامعه بزرگی را در برمی‌گیرد، افزود: نکته‌ای که باید آن را همیشه به یاد داشته باشیم این است که جامعه آماری کارگران کشور جامعه قابل توجهی است و به ویژه کارگرانی که ورزش می‌کنند و به حضور در مسابقات، جشنواره ها و فعالیت‌های ورزشی علاقه نشان می‌دهند و مشتاق هستند، بسیار زیاد است. پس بررسی و نظارت بر عملکرد فدراسیون ورزش کارگری اهمیت بسیاری دارد که این مجمع توانسته این بستر را به خوبی برای ارائه گزارشات فراهم کند.

معاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مصوبات این مجمع را مثبت ارزیابی کرد و گفت: به اعتقاد من این مصوبات روی روند توسعه ورزش کارگری تاثیرگذار خواهد بود و به زودی این تاثیرات را در جامعه ورزش کارگری شاهد خواهیم بود.  

وی با اشاره به لزوم انجام مسابقات ورزشی در سطح رقابتی و به صورت مداوم در بین کارگران، خاطر نشان کرد: در هر دو بخش زنان و مردان جامعه کارگری نیازمند برگزاری رقابت‌های متعددی است که در نهایت موجب شادمانی و ایجاد انگیزه و روحیه بالا بین کارگران شود.

چکشیان افزود: دیگر مدت هاست که همه می‌دانیم تنها ورزش و نرمش صبحگاهی برای شادسازی فضای کاری کارگران کافی نیست و برای ایجاد نشاط بهتر است رقابت‌هایی به طور مدون برگزار شود. جامعه ورزش کارگری حالا شرایط و امکانات این را دارد که در قالب تیم‌های ملی کارگری به مسابقات بین المللی اعزام شود و این یعنی روند خوبی را در ورزش کارگری کشور شاهد بودیم و این روند بهتر نیز خواهد شد.

کد خبر: 50716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 3 =