افزاش تولید و توسعه خدمت در بستر دانش بنیان

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:افزایش تولید، افزایش سودآوری، رشد و توسعه خدمت رسانی به مردم و همچنین تولید اشتغال بخصوص در حوزه دانش بنیان از مزایای فعالیت در این حوزه خواهد بود.

به گزارش آتیه آنلاین، حجت الله عبدالملکی امروز در آیین معارفه جانشین وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور دانش بنیان و تکریم و معارفه سرپرست مرکز حراست این وزارتخانه اظهار داشت : در اقتصاد مقاومتی که الگوی قانونی اقتصادی کشور است دارای ۵ اصل هستیم که در تمام این اصول برنامه های جدی در دولت مردمی سیزدهم داریم که در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز برنامه های ویژه ای در این حوزه تدوین و اجرا شده است.  
وزیر تعاون ادامه داد: موضوع حقوق و دستمزد سال جاری توسط شورای عالی کار با اکثریت نمایندگان مردمی تصمیم سازی شد و مردمی بودن در این بعد نشان داده شده است.  
وی اضافه کرد : در بعد برون گرایی اقتصاد مقاومتی مسئله اصلی فعالیت در حوزه صادرات است و شرکت های تحت مدیریت وزارت کار رصد قابل توجهی در این حوزه را ثبت کرده اند.  
عبدالملکی بیان داشت : در بلند مدت افزایش ظرفیت تولید است که باعث سودآوری خواهد شد و در مدت ۹ ماهه فعالیت دولت تحولات جدی در این بخش صورت گرفته است.  
وی در ادامه عنوان کرد :در حوزه دانش بنیان با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر این موضوع، نیاز به  اتفاقات جدی داریم به همین جهت در راستای تبیین اقدامات جدی در این خصوص علی اکبر رضایی به عنوان جانشین وزیر در امور دانش بنیان معرفی می شود.  
وزیر کار افزود : وی یکی از مدیران توانمند حوزه همکاری های علمی و فناوری های کشور محسوب می شود و بخش قابل توجهی از دستاوردهای فناوری محصول فعالیت های وی در این بخش است.  
وی ادامه داد: در ۹ ماهه گذشته اقدامات گسترده ای در حوزه مبارزه بافساد صورت گرفته است.  
عبدالملکی ادامه داد: از همه سازمان های تحت مدیریت و زیرمجموعه وزارت کار انتظار داریم که در حوزه دانش بنیان همکاری و تعامل گسترده ای با جانشین وزیر در امور دانش بنیان داشته باشند تا منجر به ریل گذاری های اصلی و تحول در این حوزه شود.  
وی گفت : افزایش تولید، افزایش سودآوری، رشد و توسعه خدمت رسانی به مردم و همچنین تولید اشتغال بخصوص در حوزه دانش بنیان خواهیم داشت.

کد خبر: 50674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 5 =