همکاری دانش‌بنیان هلدینگ صنایع عمومی تأمین و دانشگاه تهران

در راستای گسترش فعالیت‌های تولیدی، تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک میان هلدینگ صنایع عمومی تأمین و دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران منعقد شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از شستا رسانه، در جلسه مشترک محسن محمدی مدیرعامل هلدینگ صنایع عمومی تأمین و سید محمدعلی ابراهیم‌زاده رییس دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران برگزار و بر همکاری‌های مشترک درزمینه امور کشاورزی و دامداری و استفاده از دانش‌های نوین در این عرصه تأکید گردید.

در این جلسه که معاونین و مسئولین هلدینگ و اعضای هیات علمی دانشکده نیز حضور داشتند تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک به امضای طرفین رسید و مبادله گردید.

در این تفاهم‌نامه بر موضوعاتی همچون استفاده از ظرفیت‌های علمی اساتید دانشکده و گروه‌های دانش‌بنیان مرتبط با دانشکده تأکید شد و موارد ذیل نیز به شکل مصداقی برای فعالیت مشترک مدنظر قرار گرفت: ارتقاء سطح دانش تولیدکنندگان و انتقال دستاوردهای تحقیقات دانشگاهی، اجرای پروژه‌های تحقیقاتی و پژوهشی موردنیاز، توسعه بخش پرواربندی دامپروری‌ها برای بهبود کمی و کیفی تولید گوشت و شیر، کاربرد تکنیک‌های جدید اصلاح نژادی، توسعه پرورش واحدهای صنعتی و نیمه صنعتی برای بهره‌گیری از منابع غذایی کم‌ارزش، توسعه بخش زراعت برای تولید نباتات علوفه‌ای و غیره.

در پایان مقرر شد هرچه سریع‌تر زمینه‌های اجرایی کردن تفاهم‌های شکل‌گرفته توسط هلدینگ و دانشکده فراهم شود و هدف‌گذاری بزرگ‌تر در جهت خدمت به مردم به انجام رسد.

کد خبر: 50590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 3 =