بیمه همه کارگران ساختمانی در صورت اصلاح قانون

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ماده ۵ قانون بیمه کارگران ساختمانی در مجلس در حال اصلاح است که در صورت تکمیل آن همه کارگران ساختمانی بیمه می‌شوند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «حجت‌الله عبدالملکی» در نشست شورای اداری استان اردبیل از اختصاص ۲۰۰ سری جهیزیه به افراد تحت پوشش بهزیستی این استان خبر داد و گفت: علاوه بر این یک هزار و ۷۰۰  متقاضی پشت نوبت بهزیستی استان اردبیل هم تحت پوشش قرار می‌گیرند.

وی به اختصاص سهمیه احداث یک هزار واحد مسکونی برای کارگران استان اردبیل اشاره کرد و افزود: تاکنون ۷۰۰ نفر ثبت‌نام کرده‌اند و بقیه افراد نیز پس از ثبت‌نام در صورت تأمین زمین مشمول این طرح خواهند شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه نسبت به احداث درمانگاه تأمین اجتماعی و مرکز نگهداری معلولان در شهرستان گرمی در صورت تحویل زمین مورد نیاز قول مساعد داد و خواستار حل مسئله استقرار نمایندگی ادارات در شهرستان تازه تأسیس انگوت شد.

عبدالملکی ضمن تأکید بر حل مشکل سرمایه‌گذاری کارخانه ظروف شیشه و پتروشیمی جم در شهرستان گرمی افزود: احداث این دو واحد صنعتی باید تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف شود و در ارزیابی مجدد اگر به هر دلیلی اجرای این طرح‌ها تأیید نشود، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید طرح‌هایی را جایگزین کند و با همان میزان اشتغال تا دو ماه آینده طرح جدید شروع شود.

 در نشست شورای اداری استان اردبیل طرح‌های حمایتی و سرمایه‌گذاری و امور اجتماعی استان اردبیل با محوریت مسائل و مشکلات شهرستان گرمی و انگوت با حضور رئیس و اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس، وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و استاندار اردبیل بررسی و پیشنهادهای اجرایی تصویب شد.

کد خبر: 50578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 6 =