یارانه همه افراد واجد شرایط پرداخت می‌شود

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: همه افراد مستحق جای مانده در هر گروه و دهکی که باشند، یارانه دریافت خواهند کرد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از ایرنا، حجت الله عبدالملکی روز شنبه در حاشیه جلسه شورای اداری استان اردبیل گفت: پرداخت یارانه به همه متقاضیانی که در فهرست دریافت قرار نگرفته و در سامانه اعلام شده اعتراض خود را ثبت کرده اند، در دستور کار دولت قرار گرفته است.

وی بیان کرد: برای دو گروه یارانه واریز نشده که دسته اول کسانی هستند که یارانه نمی‌گرفتند و این افراد می توانند برای دریافت یارانه در سامانه اعلام شده ثبت نام کنند و سایت سازمان هدفمندی یارانه‌ها ثبت نام را شروع کرده است.

وزیر کار بیان کرد: گروه دوم کسانی هستند که در گذشته یارانه دریافت می‌کردند ولی در این دوره از پرداخت یارانه به عنوان دهک دهم شناسایی شدند و یارانه آنها واریز نشد و این افراد در صورت اعتراض و ثبت درخواست در سامانه‌های اعلام شده و تایید استحقاق، یارانه دریافت خواهند کرد.

وی پرداخت یارانه برای هر دو گروه را منوط به ثبت تقاضای بازنگری عنوان کرد و ادامه داد: تقاضای هموطنان در سامانه‌های مربوطه در حال بررسی است و این بررسی زمان‌بر و حدود یک ماه زمان می‌برد.

عبدالملکی تاکید کرد: بنا به دستور رئیس جمهور، یارانه یک ماه همه کسانی که اعتراض خود را ثبت کرده‌اند، به حساب این افراد واریز شده و پس از بررسی و تایید استحقاق، یارانه را دریافت خواهد کرد.

کد خبر: 50572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 10 =