قهرمان کشتی ساحلی گارگری مشخص شد

تیم استان مازندران مقام نخست مسابقات کشتی ساحلی قهرمانی کارگران کشور را بدست آورد.

به گزارش آتیه آنلاین، مسابقات کشتی ساحلی قهرمانی کارگران کشور و انتخابی تیم ملی با رقابت ۴۸ کشتی گیر در چهار وزن از ۱۵ استان کشور به میزبانی استان مازندران در پارکینگ صفر ساحلی بابلسر برگزار و در نهایت تیم کشتی ساحلی مازندران با کسب بالاترین امتیاز تیمی توانست قهرمان این دوره رقابت‌ها شود.

در وزن ۷۰ کیلوگرم محمدجواد میرزائی از لرستان اول و میلاد نوروزی از مازندران و امید خدادادی از تهران به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

در وزن ۸۰ کیلوگرم سعید غلامی از مازندران اول و حمید الهیان از خراسان شمالی و سعید محمودی احمدآباد از فارس به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

در وزن ۹۰ کیلوگرم سعید براری از مازندران اول و محمدصادق سلطانی‌نژاد از کرمان و ایمان کربلایی‌رحیمی از فارس به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

در وزن ۹۰+ کیلوگرم محمد علی‌تبار از مازندران اول و مصطفی قائدرحمت از قزوین و حسین معطری از گلستان به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

در مراسم اختتامیه این مسابقات جواد رمضی رئیس فدراسیون ورزش کارگری، کمال تنها مدیرکل امور ورزشی و دیگر مسئولین، عوامل و دست اندرکاران برگزاری این مسابقات حضور داشتند.

کد خبر: 50564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 7 =