جذب سرمایه‌گذاری جدید در معادن اسفندقه کرمان را در دستور کار داریم

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد از عزم صندوق برای جذب سرمایه‌گذاری جدید در معادن اسفندقه خبر داد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، حسین عامریان در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت معادن اسفندقه با تشکر از زحمات مدیرعامل پیشین شرکت معادن اسفندقه و آرزوی توفیق برای سرپرست جدید شرکت، تحولات مدیریتی در شرکت را با هدف جهش در تولید و فروش محصولات و دستیابی به اهداف مورد نظر صندوق  دانست.

وی افزود: در بازدیدهای قبلی خود از معادن اسفندقه و دیدارهای مردمی، مشکلات شرکت معادن اسفندقه و ساکنان منطقه را به خوبی شناسایی کردیم و درصدد جذب سرمایه‌گذاری های جدید برای توسعه معادن اسفندقه هستیم تا هم مشکل نقدینگی شرکت رشد کند و هم فناوری‌های نوین را در استخراج معادن به کار گیریم.

عامریان گفت: امیدواریم با برنامه ریزی‌های صورت گرفته، معادن اسفندقه با خروج از رکود، مسیر رشد فعلی را با سرعت بیشتر ادامه داده و ارزش افزوده بالایی برای شرکت و همچنین فرصت های اشتغالزایی برای مردم ارزوئیه و آبدشت ایجاد شود.

وی افزود: از سرپرست و اعضای جدید هیات مدیره شرکت معادن اسفندقه انتظار می رود هر چه سریع تر برنامه‌های خود را برای رشد و توسعه این معادن به صندوق ارائه دهند تا ان‌شاالله با یک عزم و کار جهادی شاهد تحول اساسی در این معادن باشیم.

حمید منظری فرماندار شهرستان ارزوئیه نیز در سخنانی با تشکر از اهتمام و پیگیری مدیرعامل صندوق در خصوص توسعه معادن اسفندقه گفت: اقدامات و خدمات تیم مدیریتی جدید صندوق فولاد چشمگیر و قابل تقدیر است.

وی با تشکر از مدیرعامل پیشین شرکت برای مدیریت جدید شرکت آرزوی توفیق کرد و بر آمادگی فرمانداری ارزوئیه برای هر گونه تعاملی در این خصوص تاکید کرد.

همچنین سرهنگ پاسدار محسن اسماعیل‌زاده فرمانده سپاه ارزوئیه با تقدیر از زحمات مظفری نژاد برای مدیریت و اعضای جدید هیات مدیره شرکت آرزوی توفیق کرد.

مظفری نژاد مدیرعامل پیشین شرکت معادن اسفندقه نیز گزارشی از عملکرد شرکت ارائه کرد.

علی امیر ماهانی سرپرست جدید شرکت معادن اسفندقه نیز با تشکر از اعتماد مدیرعامل صندوق و تشریح رئوس برنامه‌های خود ابراز امیدواری کرد با همدلی همه مسئولان منطقه شاهد شکوفایی معادن اسفندقه باشیم.

دراین مراسم، همچنین احسان آزاد، نادر شهرکی و محمدابراهیم سماوی نیز به عنوان اعضای جدید هیات مدیره معرفی شدند.

کد خبر: 50511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 3 =