رئیس‌ جمهور: کوتاهی در نظارت بر چرخه تأمین و توزیع کالا پذیرفتنی نیست

رئیس جمهور، نظارت بر زنجیره تأمین و توزیع کالا را مسأله مهمی در اجرای موفق طرح اصلاح اقتصادی دانست و گفت: انجام این کار فعالیت جدی، مداوم و میدانی همه نهادهای مسئول را می‌طلبد و هیچ کوتاهی در این زمینه پذیرفته نیست.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از ایرنا، آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» روز سه‌شنبه با حضور در جلسه ستاد تنظیم بازار، با قدردانی از رهبر معظم انقلاب که پیش از آغاز اجرای طرح اصلاح اقتصادی همگان را دعوت به یاری دولت در اجرای بهتر این طرح مهم کردند، اظهار داشت: نقش‌آفرینی مردم مانند همه عرصه‌های خطیر گذشته در این اصلاح اقتصادی نیز مهم بوده و ضامن موفقیت آن است.

رئیس جمهور با تأکید بر اینکه باید به شبهات و گره‌های ذهنی مردم در خصوص این طرح حتماً پاسخ داد، افزود: اقناع افکارعمومی و اقشار مختلف و نخبگان جامعه برای درک بهتر و همراهی در اجرای این طرح بسیار مهم و ضروری است.

آیت‌الله رئیسی خاطر نشان کرد: نظارت بر زنجیره کالا، از تأمین و تولید تا توزیع و فروش در فروشگاه‌ها و خرده فروشی‌ها مسأله مهم دیگری است که برنامه‌ریزی و فعالیت جدی، مداوم و میدانی همه نهادهای مسئول را می‌طلبد و هیچ کوتاهی در این زمینه پذیرفتنی نیست.

کد خبر: 50419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 3 =