فتحی: رضایتمندی و شادابی نیاز جامعه کارگری است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی اظهار داشت:کارگران افسران جبهه اقتصادی کشور هستند.

به گزارش آتیه آنلاین، حسین فتحی  مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: کارگران افسران جبهه اقتصادی کشور هستند.کارگران همواره در صف اول ایثار بوده و عاشقانه به ندای امام امت خویش لبیک گفتند. آن‌ها بازوان توانمند تولید، پیشگامان حیاط بدیع و نشاط آفرین هستند.

 وی با بیان این‌که تولید، بدون رضایتمندی و شادابی و ارتقاء روحیه کارگران معنا ندارد، گفت: کیفیت و جهش تولید با تربیت نیروی کار با انگیزه، متعهد و متخصص محقق می‌شود. رهبر معظم انقلاب، امسال نیز همچنان بر مسئله تولید تاکید کردند، البته بر لایه و چهره جدید از تولید یعنی تولید «دانش بنیان» و «اشتغال آفرین» را معیار قرار دادند و آن را موجب حرکت رو به جلو و محسوس در تمامی اهداف اقتصادی دانستند.

فتحی افزود: باید به این موضوع توجه داشت که کارگران نیازمند افزایش روحیه هستند و این امر با برگزار مسابقات ورزشی محقق  می‌شود. خوشبختانه در طول سال به مناسبت‌های مختلف شاهد برگزاری مسابقات و رقابت‌های ورزشی در بین کارگران هستیم که این موضوع بسیار می تواند به افزایش نشاط در بخش کارگری کمک کند.تلاش ما این بود که به مناسبت هفته کارگر در استان آذربایجان شرقی در هر دو بخش زنان و مردان مسابقاتی را در رشته های مختلف برگزار کنیم که این امر با تلاش هیات استانی و فدراسیون ورزش کارگری محقق شد. 


 

کد خبر: 50345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 12 =