پیام تبریک جواد رمضی به مناسبت روز کارگر

رئیس فدراسیون ورزش کارگری در پیامی روز جهانی کارگر را به جامعه شریف و عزیز کارگر کشور تبریک گفت.

به گزارش آتیه آنلاین، جواد رمضی، رییس فدراسیون ورزش کارگری با پیامی روز جهانی کارگر مصادف با یازدهم اردیبهشت ماه را تبریک گفت. در متن این پیام آمده است: 

 «هفته کار و کارگر، تداعی‌گر تلاش، همت و زحمات ارزشمند کارگران سخت‌کوش در عرصه‌های کار و فعالیت در سراسر جهـان و ایران اسلامی است.کارگرانی که عامل اصلی توسعه، شکوفایی اقتصادی و اقتدار هر کشور بوده و از ارکان اساسی تولیـد محسوب می‌شوند. زحمت‌کشانی که بنا به فرموده بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایـران، حضرت امـام خمینی(ره)، حیات یک ملت، مرهون کار و تلاش آنهاست.

 پاسداشت این روز در ایران برخاسته از مبانی اعتقادی و ارزشهای ملی و ریشه در توصیه های دینی دارد؛ همانگونه که امام علی(ع) در اهمیت کارگر و تلاش برای کسب روزی حلال می فرماید: درهای رزق بسته است آنها را با حرکت و فعالیت بگشائید زیرا کار باعث برکت است.

روز جهانی کارگر فرصتی است برای ارج نهادن و تجلیل از خدمات ارزنده کارگران شریفی که در راستای آبادانی میهن و توسعه و پیشرفت کشور عزیزمان ایران اسلامی از هیچ تلاشی فروگذاری نمی کنند، خاصه در سالی که مزین به شعار  «سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» میباشد که خود نشان دهنده شأن والای کارگر و اهمیت کار و تلاش سازنده و همچنین جایگاه رفیع و تاثیرگذار این قشر خدوم است که در عرصه های مختلف کار و سازندگی، افتخارات عظیم و ارزشمندی را به ثمر رسانده اند.

کارگران متعهدی که با تلاش بی وقفه و شبانه روزی، به عنوان عامل اصلی در به ثمر رساندن این شعار ملی، مسیر تعالی و پیشرفت هر چه بیشتر میهن عزیز اسلامی را هموار می نمایند.

در عرصه ورزش، کارگران ورزشکار در آخرین افتخارآفرینی برای کشور توانستند در مسابقات جهانی یونان با کسب مدال های رنگارنگ  برگ زرین دیگری را بر دفتر افتخارات خویش ثبت نمایند و این پیام را به جامعه صادر کنند که اگر مسئولین به کارگران توجه و اعتماد کنند شاهد موفقیت این قشر زحمتکش در تمامی عرصه های تعیین کننده کشور خواهیم بود.

 اینجانب ضمن گرامیداشت هفته کارگر، یاد و خاطره شهیدان والا مقام کارگر و آرزوی موفقیت این عزیزان در مسابقات جهانی سالجاری، تلاش های شبانه روزی کارگران پر تلاش و زحمت کش ایران اسلامی را ارج نهاده و سلامتی، سعادت و پیروزی هر چه بیشتر آنان را در تمامی مراحل زندگی از خداوند متعال خواستارم

کد خبر: 50297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =