کسب مقام اول در "پوشش بیمه‌های خاص" توسط اداره کل تامین اجتماعی غرب استان تهران

بر اساس گزارش مدیریت آمار و اطلاعات و محاسبات سازمان، اداره کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ در جذب پوشش بیمه فراگیر خانواده ایرانی رتبه اول کشوری را به دست آورد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل غرب تهران بزرگ؛ سعید حسینی، مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ که در جمع معاونان و کارکنان حوزه امور منابع وصول حق بیمه و تعهدات سخن می‌گفت، با ذکر مطلب بالا افزود: اداره کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ موفق شد در میان استان‌ها و به صورت غیرحضوری در طول سال ۱۴۰۰ تعداد ۲۱ هزار و ۱۴۵ نفر را تحت پوشش بیمه فراگیر خانواده ایرانی قرار دهد.

حسینی با اشاره به استقبال خوب زنان خانه‌دار در سطح تهران بزرگ گفت: از مجموع ۲۱ هزار و ۱۴۵ نفر که جذب پوشش بیمه خانواده ایرانی شدند، ۱۷ هزار و ۲۲۹ نفر زنان خانه‌دار و ۳ هزار و ۹۱۶ نفر نیز دانشجویان می‌باشند.

مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ با اشاره به اصل ۲۹ قانون اساسی که برخورداری از تامین اجتماعی را حقی همگانی می‌داند، گفت: عدالت، امنیت، آسایش و آسودگی‌ خاطر همگی از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند که باید از طریق تامین اجتماعی تحقق یابند. طرح پوشش بیمه خانواده ایرانی یکی از مهمترین و اثرگذارترین طرح‌ها در جهت تحقق آرمان نظام است که مورد تاکید مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: پس از اعلام راهبردهای سازمان تامین اجتماعی و تاکید دکتر موسوی، مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی مبنی بر پوشش فراگیر خانواده ایرانی، نسبت به جذب حداکثری بیمه‌شده‌های خاص؛ کارگروه اجرایی در اداره کل غرب و شعب تابعه تشکیل شد و این مهم در دستور کار قرار گرفت.

مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ در خصوص روش‌های بکارگیری‌شده در جذب بیمه‌شدگان خاص گفت: بر مبنای اصول بازاریابی؛ مسئولان و کارکنان در سطح شعب غرب تهران بزرگ سعی کردند ضمن برقراری و ارتباط مستقیم با کارفرمایان، بیمه‌شدگان و حتی بازنشستگان ضمن حضور در دانشگاه‌ها، مراکز آموزشی و کارگاه‌های بزرگ و استقرار ایستگاه مشاوره در مراکز علمی و فرهنگی و ... نسبت به جذب بیمه‌شده اقدام نمایند.

شایان ذکر است در سطح اداره کل غرب تهران بزرگ بیش از ۵ میلیون بیمه‌شده اصلی و تبعی، ۳۵۰ هزار نفر بازنشسته و مستمری‌بگیر و بیش از ۱۲۰ هزار کارگاه فعال و نیمه‌فعال تحت پوشش حمایت‌های اداره کل غرب تهران بزرگ قرار دارند.

کد خبر: 50075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =