آلومینیوم می‌تواند قهرمان جام حذفی شود

یک پیشکسوت فوتبال می‌گوید آلومینیوم اراک می‌تواند عنوان قهرمانی مسابقات جام حذفی را به دست بیاورد.

به گزارش آتیه آنلاین، رضا قاسمی، پیشکسوت فوتبال درباره پیروزی یک بر صفر آلومینیوم اراک مقابل خلیج‌فارس ماهشهر در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی اظهار کرد: آلومینیوم در بیشتر دقایق مالکیت توپ را در اختیار داشت و توپ و میدان در اختیار این تیم بود. پس از گل اول، حریف از لاک دفاعی بیرون آمد و حملاتی انجام داد. بیشتر حملات آلومینیوم از جناح چپ بود و اشتباه حریف باعث شد، آلومینیوم به گل برسد.

او در ادامه درباره شرایط آلومینیوم اراک خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در ابتدای کار رسول خطیبی هدایت آلومینیوم را بر عهده داشت و در ادامه از سمتش برکنار شد، تیم دچار افت و خیز شد. با وجود افت و خیزی که وجود داشت و باعث شد امتیازاتی در لیگ برتر از دست برود اما شرایط تیم در جام حذفی رو به رشد بود. این فاصله‌ای که میان جام حذفی و لیگ برتر هم افتاد، باعث بهتر شدن وضعیت آلومینیوم شد و در جام حذفی دیدیم که این تیم توانست پرسپولیس را شکست دهد و به نیمه نهایی جام حذفی صعود کند. من خوشبین هستم که آلومینیوم می‌تواند عنوان قهرمانی رقابت‌های جام حذفی را به دست بیاورد.

قاسمی درباره حضور مهدی رحمتی در آلومینیوم اراک خاطرنشان کرد: مهدی رحمتی از مربیان جوان ما محسوب می‌شود و نمی‌توان قضاوت دقیقی از شرایط فنی این مربی داشت چون او تازه به جمع تیم اضافه شده است. رحمتی در پدیده هم فرصت کافی نداشت اما حضور او در آلومینیوم مثبت بوده است و شرایط انگیزشی تیم بهتر شده است و موجب شده تا آلومینیومی‌ها از دوران افول خود فاصله بگیرند. مطمئنم نتیجه این کار در لیگ برتر هم خودش را نشان خواهد داد. رحمتی می‌خواهد بهترین عملکرد را داشته باشد که خودش را نشان دهد و با این روند باید شرایط بهتری را در آلومینیوم شاهد باشیم.

این پیشکسوت فوتبال اراک در پاسخ به این سوال که چقدر به قهرمانی آلومینیوم جام حذفی امیدوار هستید؟ گفت: مسابقات جام حذفی در سراسر دنیا شگفتی دارد. در این فصل هم شگفتی مسابقات جام حذفی کم نبوده و تا اینجای کار تیم‌های بزرگ حذف شده‌اند و بازی فینال هم قابل پیش بینی نیست اما شرایط آلومینیوم به لحاظ روحی بسیار خوب است و من فکر می‌کنم قهرمانی آلومینیوم دور از دسترس نیست. آلومینیوم باید در فینال مسابقات از حداکثر حضور تماشاگران خود استفاده کند تا بتواند بهترین شرایط را برای خود رقم بزند. همچنین باید مسائل دیگر مسابقه را در نظر گرفت اما آن تیمی دست پر از میدان بیرون می‌آید که فرصت کمتری به حریف خود بدهد و بیشترین تمرکز را در بازی داشته باشد.

کد خبر: 50068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 9 =