رونالدو غایب بزرگ بازی لیورپول و منچستریونایتد

فوق‌ستاره پرتغالی شیاطین سرخ در بازی امشب این تیم با لیورپول بازی نخواهد کرد.

به گزارش آتیه آنلاین، باشگاه منچستریونایتد با انتشار بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد کریستیانو رونالدو در بازی امشب با لیورپول به میدان نخواهد رفت. در بیانیه این باشگاه انگلیسی آمده است: «خانواده از همه چیز مهمتر است و رونالدو در این زمان بسیار سخت از عزیزانش حمایت می‌کند. به این ترتیب، ما تأیید می‌کنیم که او در بازی مقابل لیورپول در آنفیلد حضور نخواهد داشت و بر روی درخواست این خانواده برای حفظ حریم خصوصی‌شان تأکید داریم».

کریستیانو رونالدو و همسرش جورجینا رودریگس شب گذشته (دوشنبه) با انتشار بیانیه‌ای مشترک در صفحه شخصی خود در «اینستاگرام» اعلام کردند که در کمال تأسف یکی از دو نوزاد دوقلویی (پسرش) که قرار بود به جمع فرزندان آنها اضافه شود، جان خود را از دست داده است، اما نوزاد دیگر که یک دختر است، سالم به دنیا خواهد آمد. رونالدوی 37 ساله دارای چهار فرزند است که بزرگترین آنها کریستیانو جونیور 11 ساله است که اکنون در تیم نونهالان باشگاه منچستریونایتد بازی می‌کند.

گفته می‌شود هواداران لیورپول در حال برنامه‌ریزی برای تشویق یک دقیقه‌ای فوق‌ستاره پرتغالی شیاطین سرخ در دقیقه هفتم بازی امشب تیم‌شان با منچستریونایتد در دیداری معوقه از هفته سی‌ام لیگ برتر انگلیس هستند.

تیم‌های فوتبال منچستریونایتد و لیورپول از ساعت 23:30 امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم خواهند رفت.

کد خبر: 50042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =