تامین نیاز بازار کار با همکاری دانشگاه و بخش تعاون 

رئیس دانشگاه الزهرا گفت: تامین نیاز نیروی کار در کشور از طریق همکاری وزارت تعاون و دانشگاه‌ها ممکن می شود.  

به گزارش آتیه آنلاین، فریده حق بین اظهار داشت: در دانشگاه ها ظرفیت های بسیاری از نیروی انسانی تعلیم دیده و با دانش وجود دارد که ورود آنها به بحث اشتغال در حوزه های مختلف به عنوان یک معضل مطرح است.  

وی در ادامه عنوان کرد: البته ظرفیت های وزارت کار برای بهره مندی از این توانایی ها در گذشته مغفول مانده است که امید داریم در این دوره مدیریتی به آن پرداخته شود.  

رئیس دانشگاه الزهرا در ادامه تصریح کرد: امید است که دانشگاه ها بتوانند در عرصه تحقق شعار سال، با ایجاد بسترهای لازم، توفیقات چشمگیری را حاصل کنند.

وی اضافه کرد: در حدود ۱۱ هزار دانشجو به صورت سالانه با ورود به دانشگاه الزهرا شرایطی را برای تعامل با بازار کسب و کار پیدا می کنند که نیازمند تعامل و برنامه ریزی جهت ورود به بازار کار هستند.

حق بین افزود: امیدواریم که تلاش هایی را در جهت رفع نیاز نیروی کار و ورود به بازار کسب و کار از طریق تعامل دانشگاه و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در قالب همکاری های تعاون داشته باشیم.

مراسم امضای تفاهم نامه مشترک بین معاونت امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دانشگاه الزهرا در خصوص موضوعات مرتبط با تعاون و دانشگاه امروز، دوشنبه در محل ساختمان معاونت امور تعاون وزارت کار برگزار شد.

کد خبر: 49952

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =