ضرورت ترویج تعاون در تعامل با دانشگاه‌ها

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی  در مراسم امضای تفاهم نامه مشترک بین معاونت امور تعاون این وزارتخانه و دانشگاه الزهرا گفت: تفاهم نامه ای را برای ترویج و توسعه فرهنگ تعاون در کشور با دانشگاه الزهرا امضا می کنیم.  

به گزارش آتیه آنلاین، مهدی مسکنی افزود: برای توسعه تعاون سیاستهای مختلفی دیده شده است که در این راستا ۶ لایه حکمرانی تدوین و تبیین کرده ایم و این اصول حکمرانی تعاون را در نهادهای مختلف در قالب برنامه های عملیاتی مد نظر داریم.  

وی ادامه داد: تلاش داریم ارتباطات حوزه تعاون را با دانشگاه های مختلف گسترش دهیم و همچنین در این زمینه با مراجع نیز دیدارهایی داشته ایم.  

مسکنی همچنین اظهار داشت: ظرفیت ۱۱ هزار دانشجو در دانشگاه الزهرا و تعامل یا این دانشگاه در حوزه تعاون به عنوان سرمایه مناسبی در راستای ترویج تعاون  دیده شده است.

معاون وزیر تعاون تصریح کرد: در حوزه زنان، ظرفیت های گسترده ای برای ترویج و توسعه تعاون در کشور وجود دارد و در این خصوص سیاست ها و برنامه هایی در دست اقدام است.  

مسکنی اضافه کرد: تعاونی های بسیار بزرگی در حوزه های مختلف وجود دارند که حتی در بخش های مهمی مانند تولید قطعات خودرو و صنایع غذایی فعال هستند.

وی در ادامه اظهار کرد: فرهنگ تعاون در ایران بسیار غنی  است و امیدواریم در ارتباط بخش تعاون با دانشگاه ها موفق به ترویج این فرهنگ در قالب گسترده تری در کشور باشیم.  

گفتنی است مراسم امضای تفاهم نامه بین معاونت امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دانشگاه الزهرا در خصوص موضوعات مرتبط با تعاون و دانشگاه، امروز، دوشنبه در محل ساختمان معاونت امور تعاون وزارت کار برگزار شد.

کد خبر: 49951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 1 =