احتمال تحقق ۹۰درصدی شعار سال به دلیل همسو بودن مجلس و دولت

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ۲ قوه بزرگ کشور که قانون‌گذاری و نظارت مربوط به قوه مقننه (مجلس) و اجرا بر عهده قوه مجریه یعنی دولت است میتواند این نوید را دهند که با همکاری و هماهنگی هم میتوانند کارهای بزرگی انجام دهند.

علی اصغر خانی؛ نماینده مردم شاهرود و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با آتیه‌آنلاین در رابطه با شعار سال ۱۴۰۱ با بیان اینکه شعار سال، جزو شعارهای کلیدی و اساس است افزود: درد جامعه ما در بخش اقتصاد، پیشرفت و توسعه است پس بزرگترین کاری که مسئولین میتوانند انجام دهند این است که زمینه را برای تحقق این شعار فراهم سازند.

وی عنوان کرد: مخاطب شعار مقام معظم رهبری، مسئولین است. مسئولینی که در راس قوا هستند باید محور صحبت‌های حضرت آقا را الگو قرار داده و عمل کنند تا در حد شعار باقی نماند که در صورت اجرایی شدن آن، اتفاقات خوبی در حوزه اقتصاد را شاهد خواهیم بود ولی در غیر این صورت مشکلات چندین برابر خواهند شد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ساز و کار تحقق این اقدام بزرگ و شعار استراتژیک مقام معظم رهبری این است که سیاست‌گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌های مسئولین بر اساس چارچوب شعار سال باشد.

نماینده شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: هماهنگی بین دولت و مجلس قطعا کمک بسیار شایانی برای اجرایی شدن این شعار خواهد کرد. ۲ قوه بزرگ کشور که قانون‌گذاری و نظارت مربوط به قوه مقننه (مجلس) و اجرا بر عهده قوه مجریه یعنی دولت است میتواند این نوید را دهند که با همکاری و هماهنگی هم میتوانند کارهای بزرگی انجام دهند و شاید حدود ۹۰درصد تحقق شعار سال به همسویی این ۲ قوه برمیگردد.

کد خبر: 49942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 8 =